طراحی 5G سامسونگ گلکسی A14، رندرهای کیس قبل از عرضه به بیرون درز کرد

رندرهای جدید کیس سه بریدگی دایره ای برای سنسورهای دوربین را نشان می دهند که در کنار آنها یک ماژول فلاش LED قرار دارد. راهنمایی کننده این کار را نکرد آشکار کردن هر گونه جزئیات در مورد مشخصات دوربین گوشی. با این حال، با نگاهی به روندهای 2022 (و احتمالاً 2023) تلفن های هوشمند، تعجب آور نیست که گلکسی A14 5G دارای یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای سنجش عمق و عکاسی ماکرو باشد.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی A14 5G به زودی معرفی شود. انتظار می‌رود این شرکت در اواخر سال جاری گوشی هوشمند ارزان قیمت ۵G خود را در هند و سایر بازارها عرضه کند. سامسونگ هنوز تاریخ عرضه گلکسی A14 5G را تایید نکرده است. در همین حال، افشای جدیدی از قاب‌های ادعایی گلکسی A14 5g، طراحی گوشی هوشمند سری گلکسی A سامسونگ را فاش کرده است. تصاویر آپلود شده توسط Sudhansu Ambhore به نقل از سازندگان کیس، طراحی سامسونگ گلکسی A14 5G را از همه طرف نشان می دهد.

گزارش اخیر دیگری حاکی از آن است که چندین گوشی جدید سری Galaxy-A سامسونگ وارد مرحله آزمایشی شده اند. با توجه به اینکه اپراتورهای مخابراتی در حال راه اندازی شبکه های 5G در شهرهای مختلف هند هستند، می توانیم انتظار داشته باشیم که سامسونگ گلکسی A14 5G را در ماه های آینده در هند عرضه کند.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

سامسونگ گلکسی A14 5G به عنوان جانشین سامسونگ گلکسی A13 5G عرضه خواهد شد که به هند راه پیدا نکرد. سامسونگ احتمالاً تغییرات جزئی در طراحی گلکسی A14 5G ایجاد خواهد کرد. گفته می شود که این گوشی هوشمند از طراحی قاب تخت، شبیه به سری گلکسی S22 برخوردار است. رندرهای قاب جلو و پشت دستگاه را بیشتر نشان می‌دهند که با رندرهای لو رفته قبلی مطابقت دارد.

گفته می‌شود در قسمت جلویی، گلکسی A14 دارای یک بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی است. سامسونگ احتمالاً این ناچ را نمایشگر Infinity-U خود می نامد. به نظر می رسد که دکمه های صدا و پاور گوشی در لبه سمت راست قرار دارند، در حالی که سمت چپ کاملاً همسطح است. دکمه پاور احتمالا اسکنر اثر انگشت را دو برابر می کند.

در پایین، به نظر می رسد که سامسونگ گلکسی A14 5G دارای جک هدفون 3.5 میلی متری، درگاه USB نوع C و جلوپنجره بلندگو است. از آنجایی که این یک پیشنهاد اقتصادی است، بعید است که گوشی هوشمند 5G سامسونگ از راه اندازی دو بلندگو بهره مند شود. رندرهای قاب لو رفته گوشی را در گزینه رنگ سبز خود نشان می دهند. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سامسونگ این گوشی را در رنگ‌های بیشتری عرضه کند، از جمله گزینه‌های کلاسیک سیاه و سفید.

برخی از مشخصات سامسونگ گلکسی A14 5G نیز در کنار رندرهای طراحی پیشنهاد شده است. گفته می شود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی فول اچ دی پلاس LCD است. گلکسی A14 دارای ابعاد 167.7 در 78.7 در 9.3 میلی متر است. جزئیات بیشتری از این گوشی در ماه های آینده در دسترس خواهد بود.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع