طراحی Realme GT Neo 6، مشخصات فاش شد، می‌توان از راه‌اندازی دوربین سه‌گانه عقب استفاده کرد: جزئیات

طبق گزارش MySmartPrice، با همکاری Tipster Steve Hemmerstoffer (Twitter@Onleaks)، Realme GT Neo 6 ادعایی می‌تواند یک پنل پشتی دو رنگ در سایه سبز داشته باشد. این تلفن دارای یک جزیره بزرگ دوربین مستطیلی است که دارای 3 سنسور دوربین و یک فلاش LED است. علاوه بر این، لوگوی اسنپدراگون نیز در پنل پشتی دیده می‌شود که نشان می‌دهد این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند.


موتورولا اج 40 اخیراً به عنوان جانشین اج 30 که سال گذشته عرضه شد، در کشور معرفی شد. آیا باید این گوشی را به جای Nothing Phone 1 یا Realme Pro+ بخرید؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

انتظار می رود Realme GT Neo 6 جانشین Realme GT Neo 5 شود که اوایل امسال در چین عرضه شد. این گوشی هوشمند با دو نوع شارژ 150 وات و 240 وات عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی 1.5K 10 بیتی AMOLED با نرخ رفرش 144 هرتز و رزولوشن 2772 در 1240 پیکسل است. این دستگاه از یک SoC اسنپدراگون 8+ نسل 1 با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، طراحی فاش شده Realme GT Neo 6 حاکی از لبه‌های باریک با دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست است. این گزارش همچنین می‌افزاید که این گوشی می‌تواند با شارژ سریع SUPERVOOC و پشتیبانی از NFC عرضه شود.

پیش از این، مشخصات Realme GT Neo 6 در Weibo منتشر شده بود. بر اساس این گزارش، این گوشی می تواند از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند و از صفحه نمایش 1.5K با نرخ رفرش 144 هرتز و 2160 هرتز PWM استفاده کند. این گوشی می تواند یک صفحه نمایش بسیار باریک بدون براکت پلاستیکی داشته باشد.

Realme در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی جدید سری GT Neo در چین است. انتظار می رود که نام Realme GT Neo 6 باشد، طراحی و مشخصات گوشی هوشمند در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است. جزئیات فاش شده نشان می دهد که Realme GT Neo 6 ادعایی می تواند یک پنل پشتی دو رنگ داشته باشد. اخیراً مشخصات این گوشی نیز مشخص شده است که از پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی و صفحه نمایش 1.5K با نرخ رفرش 144 هرتز خبر می دهد. با این حال، هیچ یک از این جزئیات فاش شده هنوز به طور رسمی تایید نشده است.