طرح مشخص شده، مالیات بر استفاده از قدرت استخراج کریپتو برای افزایش سال آینده در ایالات متحده

قبل از سال 2021، چین به عنوان کانون استخراج ارزهای دیجیتال در حال ظهور بود. پس از اینکه چین در سپتامبر 2021 ممنوعیت کلی بر روی تمام فعالیت‌های رمزارز اعمال کرد، استخراج‌کنندگان به مکان‌های مطلوب دیگری از جمله قزاقستان، روسیه، السالوادور و همچنین مناطقی در ایالات متحده مانند تگزاس و ایالت نیویورک از جمله دیگر هجوم آوردند.

اجرای این قانون برای سال آینده برنامه ریزی شده است.


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

شرکت‌های فعال در استخراج دارایی‌های دیجیتال باید میزان و نوع برق مصرفی و همچنین ارزش آن برق را در صورت خرید خارجی گزارش دهند. وزارت خزانه داری ایالات متحده در یک پست رسمی فاش کرد: شرکت هایی که برق خارج از شبکه تولید می کنند یا به دست می آورند، برای مثال با استفاده از خروجی یک نیروگاه تولید برق خاص، مشمول مالیات غیر مستقیم معادل 30 درصد هزینه های برآورد شده برق خواهند بود.

با فرصت های شغلی که کسب و کار استخراج کریپتو به ارمغان می آورد، ایالت کنتاکی ایالات متحده ارزیابی راه های مقرون به صرفه برای تولید برق برای حمایت از صنعت معدن را آغاز کرده است.

مالیات غیر مستقیم برای شرکت های استخراج دارایی دیجیتال به تدریج و در یک بازه زمانی تعیین شده سه ساله اجرا می شود. در سال اول 10 درصد، در سال دوم 20 درصد و پس از آن 30 درصد شروع می شود.

استخراج رمزنگاری فرآیند تولید توکن های رمزنگاری جدیدتر است. ماینرها باید الگوریتم‌های پیچیده‌ای را حل کنند تا تراکنش‌های روی بلاک چین را تأیید کنند و توکن‌های جدیدتری را به عنوان پاداش و محصولات جانبی تولید کنند.