عکس جاسوسی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 بزرگترین ارتقای خود را برای امسال تایید کرد: جزئیات

انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 در کنار مدل بزرگتر گلکسی زد فولد 5 در مراسمی که قرار است در سئول، کره برگزار شود، معرفی شود. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، انتظار می رود گلکسی زد فلیپ 5 دارای صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. انتظار می رود صفحه نمایش AMOLED بیرونی ارتقا یافته دارای قابلیت همیشه روشن باشد – مانند مدل های آیفون 14 پرو – و اندازه آن 3.4 اینچ به صورت مورب با وضوح HD است.

به نظر می رسد نمایشگر بیرونی بزرگتر در تصویر در حالت آماده به کار یا نمایشگر همیشه روشن برای نمایش زمان با یک ساعت باشد. مهمتر از آن، بریدگی بسیار بزرگ است، و تأیید می کند که صفحه نمایش بر خلاف مدل خروجی گلکسی Z Flip 4 دارای سطح لمسی بزرگی است. با این حال، به بزرگی نمایشگر بیرونی موتورولا ریزر 40 اولترا که دوربین‌های عقب آن در آن تعبیه شده است، به نظر نمی‌رسد.

تصویری که توسط تیتر فاش شد ریوگنوس (@Tech_Reve) گوشی تاشوی تاشو آینده را در داخل یک قاب محافظ نسبتاً جعبه‌ای شکل نشان می‌دهد که معمولاً برای پنهان کردن طراحی گوشی هوشمند در طول آزمایش استفاده می‌شود. صرف نظر از کیس، به راحتی می توان تشخیص داد که گوشی داخل آن گلکسی زد فلیپ 5 است که در چند ماه گذشته چندین بار افشا شده است.

همچنین به لطف تصویر فاش شده، طراحی جدید تاشو تخت بدون شکاف تایید شده است که به دلیل مکانیزم قدیمی لولا در مدل های قبلی امکان پذیر نبود. انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ 5 جدید دارای طراحی لولای جدیدی باشد که به هر دو نیمه تاشو اجازه می‌دهد صاف روی هم قرار گیرند. این باعث می‌شود که ظاهر بدون شکاف تمیزتری داشته باشید، که در مدل‌های تاشو عمودی اخیراً عرضه شده وجود دارد و همچنین از نشستن گرد و غبار و زباله‌ها بر روی نمایشگر تاشو داخلی جلوگیری می‌کند.

گفته می شود که این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC و 8 گیگابایت رم بهره می برد. انتظار می‌رود این گوشی در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی عرضه شود. انتظار دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت با تغییرات جزئی نسبت به مدل قبلی و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 واتی را داشته باشید.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

در حالی که این قاب می‌تواند طراحی کلی دستگاه را پنهان کند، هنوز هم بازهایی برای دوربین‌ها، دکمه‌ها و لولا وجود دارد. به طور عمده، یک بریدگی بزرگ در قاب بالایی وجود دارد که نمایشگر بیرونی جدید را نشان می دهد.

با توجه به اینکه رویداد مورد انتظار معرفی سری گوشی‌های تاشو گلکسی Z سامسونگ برای مدتی در ماه جولای برگزار می‌شود، نشت‌ها شروع به تشدید کرده‌اند و اکنون، ما در نهایت اولین نگاه خود را به Galaxy Z Flip 5 تاشو داریم. انتظار می رود گلکسی زد فلیپ 5 دستگاهی باشد که بین دو گوشی تاشو که امسال معرفی می شود، ارتقاء بیشتری خواهد داشت و این عمدتا به صفحه نمایش بیرونی بزرگتر مورد انتظار مربوط می شود. انتظار می‌رود که نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر جایگزین صفحه‌نمایش خارجی کوچک و آرایشی شود که از زمان معرفی اولین مدل گلکسی Z Flip در اوایل سال 2020، یکی از پایه‌های اصلی گوشی‌های تاشو سامسونگ بوده است.