فرمول یک پرونده های علامت تجاری جدید مربوط به تراکنش های NFT و Crypto را ارسال می کند

فرمول یک همچنین قصد دارد یک بازار آنلاین برای خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال ایجاد کند. هدف آن استفاده از فناوری بلاک چین برای ساده سازی تراکنش های مالی است.

با این حال، حملات مرتبط با کریپتو برای فرمول 1 جدید نیستند. در اواخر آگوست، F1 نیز ثبت علائم تجاری مرتبط با NFT برای رویداد آتی جایزه بزرگ لاس وگاس، که قرار است در نوامبر 2023 برگزار شود.

ژوئن گذشته، تیم مسابقه اتومبیلرانی بریتانیایی مک لارن اعلام کرد که با Tezos، یکی از برجسته‌ترین پروژه‌های بلاک چین، همکاری می‌کند، در حالی که در فوریه امسال، رقیب Shiba Inu، Floki Inu، به فهرست ارزهای دیجیتالی پیوست که همکاری‌های مسابقه‌ای موتوری را تشکیل می‌دهند. امضای معامله با آلفارومئو F1. در ماه آوریل، ارز دیجیتال پیشرو FTX با تیم F1 Mercedes-AMG Petronas پیوست.

طبق این پرونده، فرمول یک قصد دارد نرم افزاری را برای استفاده با ارزهای دیجیتال، کلکسیون های دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویض ارائه دهد.

علاوه بر این، این نرم افزار معاملات و فعالیت های پرداخت ارز دیجیتال را انجام خواهد داد. خدمات فروشگاه های خرده فروشی برای کالاهای مجازی موضوع پرونده دیگری است.

با این حال، رگولاتورهای رمزنگاری علاقه خاصی به چنین معاملاتی ندارند. در ماه آوریل، برخی از تیم‌های فرمول 1 توسط چنین تنظیم‌کننده‌هایی از برخی تیم‌های فرمول 1 خواسته شد تا از برندسازی مرتبط با ارزهای دیجیتال کنار بگذارند تا از قوانین تبلیغات محلی در طول مسابقات جایزه بزرگ فرانسه پیروی کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

غول مسابقات فرمول یک اعلام کرده است که هشت علامت تجاری برای مخفف F1 خود در چندین بخش از صنعت کریپتو ثبت کرده است. این حرکت به این معنی است که بدنه محبوب اتومبیلرانی به دنبال جمع آوری یک پای قوی در سراسر اکوسیستم Web3 است. به گفته مایک کوندودیس، وکیل علامت تجاری دارای مجوز مستقر در واشنگتن دی سی، سازمان مسابقات اتومبیل رانی هشت درخواست علامت تجاری را در 5 اکتبر ثبت کرد که شامل ارزهای دیجیتال، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، بازارهای رمزنگاری، فروشگاه‌های خرده‌فروشی کالاهای مجازی، تجارت ارزهای دیجیتال و استخراج، و تراکنش های مالی مبتنی بر بلاک چین.

هیئت مسابقه همچنین ممکن است از طریق استفاده از محصولات مجازی مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در دنیای مجازی آنلاین و تنظیمات واقعیت مختلط، خدمات سرگرمی ارائه دهد. یکی از فایل‌های علامت تجاری به خدمات صدور مجوز مالکیت معنوی مرتبط با ارز دیجیتال اشاره می‌کند.