فروش جهانی ساعت های هوشمند در سال 2022 12 درصد افزایش یافت. نویز، فایر بولت در 5 برتر: تحقیقات نقطه مقابل

سهم بازار هوآوی نسبت به سال قبل 1 درصد کاهش یافت، اما درآمد آن 20 درصد افزایش یافت. فیت‌بیت و شیائومی به ترتیب از رتبه‌های هفتم و هشتم در سال گذشته در فهرست شرکت‌های ساعت‌های هوشمند با بیشترین سهم حمل‌ونقل در سال 2022 به رتبه‌های دهم و یازدهم سقوط کردند.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
طبق این نظرسنجی، اپل با 34.1 درصد از سهم بازار، پیشتاز عرضه ساعت های هوشمند است. سامسونگ و Huwaei 9.8 و 6.7 درصد از محموله ها را تشکیل می دهند. برندهای ساعت هوشمند هندی Noise و Fire-Bott نیز جایگاهی را در بین پنج شرکت برتر ساعت هوشمند با بیشترین سهم حمل و نقل کسب کرده‌اند. هر کدام بیش از 5 درصد از محموله های ساعت هوشمند را تشکیل می دهند. این دو برند Imoo و Amazfit را به ترتیب از رتبه های چهارم و پنجم جابه جا کردند.

اپل تقاضای زیادی برای مدل‌های Apple Watch Ultra، Apple Watch Series 8 و Apple Watch SE 2022 خود با افزایش کلی 17 درصدی در محموله‌های ساعت هوشمند در سال 2022 نسبت به سال 2021 داشت. فروش سالانه این شرکت برای اولین بار 50 میلیون افزایش یافت. در این گزارش آمده است که حدود 60 درصد از درآمد بازار جهانی ساعت های هوشمند را تشکیل می دهد. از سوی دیگر، محموله‌های سامسونگ در سال 2022 در سال 2022 حدود 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت، اما درآمد آن تنها 0.5 درصد افزایش یافت.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع علاوه بر این، بازار ساعت های هوشمند در هند در مقایسه با سال 2021 بیش از دو برابر شد و تا سه ماهه سوم 2022 رشد ثابتی را نشان داد. با این حال، در سه ماهه چهارم، 36 درصد QoQ کاهش یافت. یکی از تحلیلگران ارشد این شرکت، ذخیره کردن موجودی ها توسط شرکت ها برای فصل جشن را دلیل کاهش محموله ها در سه ماهه چهارم عنوان کرد.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط Counterpoint Research، عرضه جهانی ساعت های هوشمند در سال 2022 گزارش شده است که 12 درصد سال به سال (سالانه) افزایش یافته است. در حالی که اپل در سال 2022 با سهم 34.1 درصدی در صدر فروش ساعت های هوشمند جهانی قرار داشت، سامسونگ و هواوی به ترتیب با 9.8 و 6.7 درصد در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. برندهای هندی Noise و Fire-Bott نیز در بین پنج شرکت برتر ساعت هوشمند با بیشترین سهم حمل و نقل جایگاه هایی را به خود اختصاص داده اند.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط Counterpoint Research، عرضه جهانی ساعت‌های هوشمند در سال 2022 نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد افزایش داشته است. فروش ساعت‌های هوشمند در سه فصل اول سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است، در حالی که در سه ماهه چهارم دو درصد کاهش داشته است. .