فشار هند برای تنظیم ارزهای دیجیتال از صندوق بین المللی پول و ایالات متحده در G20 حمایت می شود

هند گفته است که خواهان یک تلاش جمعی جهانی برای مقابله با مشکلات ناشی از ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین است و وزارت دارایی گفت که سمیناری برای کشورهای عضو G20 برگزار کرده است تا در مورد چگونگی دستیابی به یک چارچوب مشترک بحث کند.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا در حاشیه نشست گروه 20 در بنگالورو، در گفت و گو با رویترز گفت که ایجاد یک چارچوب نظارتی قوی “بسیار حیاتی” است اما افزود که ایالات متحده هیچ گونه ممنوعیت آشکاری را پیشنهاد نکرده است.

پیش از این، کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین المللی پول، پس از ریاست مشترک جلسه ای با وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، به خبرنگاران گفت که ممنوعیت رمزارز باید یک گزینه باشد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

یلن گفت: «ما ممنوعیت کامل فعالیت‌های رمزنگاری را پیشنهاد نکرده‌ایم، اما ایجاد یک چارچوب نظارتی قوی بسیار مهم است. ما با دولت های دیگر کار می کنیم.»

فشار رئیس گروه 20 (گروه 20) هند برای تنظیم ارزهای دیجیتال، حمایت صندوق بین المللی پول و ایالات متحده را در روز شنبه با پایان مذاکرات دو روزه روسای مالی این بلوک جلب کرد.

دولت نارندرا مودی، نخست وزیر هند، چندین سال است که درباره پیش نویس قانونی برای تنظیم یا حتی ممنوعیت ارزهای رمزنگاری شده بحث کرده است، اما تصمیم نهایی را نگرفته است. بانک مرکزی هند گفته است که ارزهای رمزنگاری شده باید ممنوع شوند زیرا شبیه به طرح پونزی هستند.

این صندوق پس از فروپاشی تعدادی از صرافی‌ها و دارایی‌های رمزنگاری در چند سال گذشته، گفت که چنین تلاش‌هایی به یک اولویت برای مقامات تبدیل شده است و افزود که انجام هیچ کاری اکنون “غیرقابل دفاع” است.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

© تامسون رویترز 2023


پس از مواجهه با بادهای مخالف در هند در سال گذشته، شیائومی قرار است در سال 2023 رقابت را به عهده بگیرد. برنامه های این شرکت برای سبد محصولات گسترده و تعهد آن به ساخت در هند در این کشور چیست؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

در روز پنجشنبه، صندوق بین‌المللی پول یک برنامه عملیاتی 9 ماده‌ای برای نحوه برخورد کشورها با دارایی‌های رمزنگاری ارائه کرد، با نکته شماره یک درخواست عدم اعطای وضعیت ارز دیجیتال به ارزهای دیجیتال.