فلش با سرعت 139 میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی عرضه شد

فلش به سرعت به 139 میلیون دلار (حدود 1140 کرور) افتتاحیه در باکس آفیس جهانی رسیده است. بلک آدام آخر هفته افتتاحیه، که 140 میلیون دلار (حدود 1148 کرور) بود. این فیلم که نشان‌دهنده نقطه بازگشتی است که در دنیای بازسازی‌شده دی سی جیمز گان آغاز می‌شود، ظاهراً فیلم بدتر از پیش‌بینی‌ها عمل می‌کند و تنها ۶۴ میلیون دلار (حدود ۵۲۵ کرور) از داخل ایالات متحده و کانادا به دست آورده است. از هر جای دیگر جهان، فیلم 75 میلیون دلار (حدود 615 کرور) جمع آوری کرد که کمتر از حاشیه پیش بینی شده 85 تا 95 میلیون دلاری بود.

همه چیز همه جا به یکباره اولین چیزی است که به ذهن می رسد، برداشتن جایزه اسکار در اوایل امسال، برای بهترین فیلم. از قلمرو ابرقهرمانی، ما شاهد بردهای پشت سر هم از Spider-Man: No Way Home، Doctor Strange در Multiverse of Madness و اخیراً Spider-Man: Across the Spider-Verse بوده ایم.

فلش اکنون در سینماهای سراسر جهان نمایش داده می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با ارقام فوق، DC Extended Universe به عملکرد ضعیف خود ادامه می دهد. طبق ضرب الاجل، چین با کسب درآمد در جایگاه نخست قرار گرفت فلش حدود 13.8 میلیون دلار (حدود 113 کرور)، که هنوز کمتر از ترافیک مورد انتظار است. پس از آن مکزیک با 9.4 میلیون دلار (حدود 77 کرور) قرار دارد، در حالی که بریتانیا 5.3 میلیون دلار دیگر (حدود 43 کرور) به گلدان اضافه کرد. کره با درآمد 3.8 میلیون دلاری (حدود 31 کرور) در جایگاه چهارم قرار گرفت و پس از آن برزیل با 3.5 میلیون دلار (حدود 29 کرور) در رتبه بعدی قرار گرفت. این فیلم تا پایان ماه ژوئن باند نسبتاً روشنی دارد که ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت را به سینماها می آورد.

امیدواریم که DC Universe بازسازی‌شده گان جایگاه مناسبی را پیدا کند و امتیاز را به سمت سود بازگرداند. همین هفته پیش او استخدام شد فلش کارگردان موشیتی کارگردانی فیلم جدید بتمن، The Brave and the Bold را بر عهده خواهد گرفت که دامیان وین/رابین را وارد ترکیب می کند.

عوامل متعددی ممکن است در این امر نقش داشته باشد، به ویژه در مورد ازرا میلر، رهبر آن، که تا حد زیادی از حضور در فیلم منع شده بود. فلش در آن زمان، برادران وارنر سه سناریو برای اکران فیلم ساختند، و استودیو حتی در نظر داشت در صورت امتناع بازیگر، فیلم 200 میلیون دلاری (حدود 1639 کرور روپیه) را کنار بگذارد. برای کمک یا همکاری فیلمبرداری مجدد یک فیلم با یک بازیگر متفاوت نیز غیرممکن بود، زیرا دو نسخه از بری آلن در فیلم وجود دارد که چهره او تقریباً در هر صحنه وجود دارد. بنابراین، بیشتر بازاریابی با ساشا کاله، که نقش سوپرگرل را بازی می‌کند، انجام شد فلش.

در همین حال، کارگردان آن اندی موشیتی تأیید کرد که میلر تا زمانی که در فرانچایز ابرقهرمانان نقش داشته باشد، به بازی Scarlet Speedster ادامه خواهد داد. در صورتی که دنباله‌ای با نور سبز روشن شود، او می‌خواهد میلر برگردد و می‌گوید: «فکر نمی‌کنم کسی باشد که بتواند آن شخصیت را به خوبی آنها بازی کند. تصاویر دیگر از این شخصیت عالی هستند، اما این دیدگاه خاص از شخصیت، آنها در انجام آن عالی بودند.» حتی نادیده گرفتن آن فلش ستاره ای در حد و اندازه دواین جانسون برای اهداف بازاریابی ندارد (آدم سیاهاین فیلم با دیگر فیلم‌های موفق اخیر یک وجه مشترک داشت – جنجال‌های چندجهانی.