فولکس واگن قصد دارد اولین خودروی برقی خود را تا سال 2024 در هند عرضه کند: همه جزئیات

او در اینجا در یک تعامل به PTI گفت: “استراتژی ما بسیار واضح است. یکی برتری‌سازی است و دومی باید به طور طبیعی با موقعیت‌یابی جهانی، برق‌رسانی همسو باشد.”

یک مقام ارشد این شرکت روز سه شنبه گفت که فولکس واگن قصد دارد اولین خودروی الکتریکی خود را در سال آینده با راه اندازی SUV الکتریکی ممتاز ID.4 به هند بیاورد تا از این فرصت در فضای رو به رشد حرکت الکتریکی در کشور استفاده کند. تا سال 2030، فولکس واگن انتظار دارد 25 تا 30 درصد از کل فروش خود در هند از خودروهای برقی و بقیه از خودروهای موتور احتراق داخلی باشد.

این شرکت که مجموعه‌ای از انواع جدید از مدل‌های موتور معمولی فعلی خود، تایگون و ویرتوس را معرفی کرده است، به دنبال رشد فروش 40 تا 45 درصدی در سال جاری است.

گوپتا گفت تحرک الکتریکی در هند سریعتر از حد انتظار رشد کرده است و فولکس واگن معتقد است که تا سال 2030 سطح نفوذ خودروهای برقی در بخش خودروهای سواری در این کشور بر اساس مطالعات مختلف می تواند حدود 18 تا 30 درصد از کل فروش باشد.

Ashish Gupta، مدیر برند خودروهای مسافربری فولکس واگن در هند گفت که این شرکت از استراتژی دو جانبه برتری و الکتریکی سازی برای تقویت حضور و ارتقای موقعیت خود در هند پیروی می کند.

او با بیان اینکه برقی‌سازی باید «اکنون انجام شود»، گفت: «شما باید این کار را از هم‌اکنون شروع کنید تا بتوانید یک خودروی برقی انبوه را در زمان‌بندی‌هایی که صنعت بین سال‌های 2026-2027 به آن نگاه می‌کند، بیاورید. بیشتر بازار از نظر برق رسانی انبوه به آن نگاه می کند. ما در حال بررسی جدول زمانی مشابه هستیم.” وقتی از گوپتا بیشتر در مورد نوع محصول و جدول زمانی راه اندازی سوال شد، گفت:

“پایه تامین آماده نیست. حدود 50 درصد از هزینه خودروی یک خودروی الکتریکی باتری است و مگر اینکه بومی سازی انبوه تولید باتری در هند اتفاق بیفتد، هیچ یک از OEM ها، نه تنها ما، قادر به برق رسانی انبوه نخواهیم بود. ” وی در مورد چشم انداز رشد کلی فروش برای سال 2023 گفت: “سه ماهه اول برای ما خوب بوده است. ما نسبت به سه ماهه اول سال گذشته تقریبا 15 درصد رشد داشته ایم. امسال برنامه ما این است که در مقایسه با سه ماهه اول رشد 40 تا 45 درصدی داشته باشیم. سال گذشته.” وی افزود: در سال 2022، VW حدود 41000 دستگاه در بازار داخلی فروخت و در سه ماهه اول سال 2023 نزدیک به 12000 دستگاه فروخت.

گوپتا گفت که این شرکت بر روی حق بیمه و گسترش شبکه، همراه با افزودن انواع جدید به مدل‌های موجود برای پیشبرد بیشتر رشد خود تمرکز خواهد کرد.

“ما در حال گسترش به قلمروهای جدید هستیم، زیرا رشد در آن جا است… با انواع جدید، اکنون فناوری را حتی بیشتر در دسترس قرار می دهیم. ما قیمت های بیشتری را در محدوده خود به ارمغان می آوریم که قطعاً به حجم اضافه می کند… ” او گفت.

“مسیر برق رسانی انبوه در هند اول از همه با محصولات ممتاز جهانی شما پیش می رود. اینجا جایی است که ID4 وارد خواهد شد.” وی در ادامه گفت: ما در حال تلاش برای آن هستیم و اگر سال آینده قطعا همه چیز خوب پیش برود، مایلم این را به اینجا بیاورم. ID4 در هند در کارخانه اورنگ آباد این شرکت با قطعات و اجزای وارداتی مونتاژ خواهد شد.

گوپتا گفت مشکل کمبود نیمه هادی ها که به دلیل آن فولکس واگن در سال گذشته حدود 18000 دستگاه از تولید خود را از دست داده بود، بهبود یافته است، اگرچه به طور کامل حل نشده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گوپتا گفت: برق رسانی به تدریج انجام می شود زیرا اکوسیستم در حال حاضر در هند آماده نیست.

در مورد فولکس‌واگن، او گفت که این شرکت در سمت خوش‌بینانه‌تر قرار دارد و سهم خودروهای برقی در فروش کلی آن در هند می‌تواند حدود 25 تا 30 درصد باشد و بقیه از خودروهای موتور احتراق داخلی تا سال 2030 حاصل شود.