فیس‌بوک والدین متای اخراج‌های بیشتری را در هفته‌های آینده برنامه‌ریزی می‌کنند: گزارش

بر اساس این گزارش، موج اول کاهش‌های جدید هفته آینده اعلام خواهد شد و احتمالاً بیشترین ضربه را به نقش‌های غیرمهندسی وارد خواهد کرد.

مالک فیس بوک در بیانیه ای ایمیلی به رویترز، بدون ارائه جزئیات بیشتر در مورد جایگزین ها، گفت: “ما در حال حاضر در حال بررسی جایگزین های استراتژیک برای Kustomer هستیم و به حمایت از محصولات و پایگاه مشتریان Kustomer در طول این فرآیند ادامه خواهیم داد.”

وال استریت ژورنال روز جمعه به نقل از افراد آشنا گزارش داد که متا پلتفرم‌های مادر فیسبوک در حال برنامه‌ریزی اخراج‌های بیشتری هستند که طی چند ماه آینده در چند دور اعلام می‌شوند، که می‌تواند با کاهش ۱۳ درصدی کار نسبت به سال گذشته برابری کند.

متا بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این گزارش افزود: همچنین انتظار می‌رود که شرکت برخی پروژه‌ها و تیم‌ها را در ارتباط با این کاهش‌ها تعطیل کند.

در اخبار دیگر، متا پلتفرم روز جمعه اعلام کرد که در حال بررسی جایگزین های استراتژیک برای شرکت خدمات مشتریان Kustomer است که در فرآیندی که سال گذشته به پایان رسید، خریداری کرد.

متا 4 ماه پیش 11000 کارمند خود را رها کرد و اولین شرکت بزرگ فناوری خواهد بود که دور دوم اخراج دسته جمعی را اعلام می کند.

متا تصمیم گرفته است که بر روی سریع‌ترین پیشنهادهای پیام‌رسان تجاری خود از جمله فرصت کسب درآمد برای واتس‌اپ با توجه به «تلاش‌های کارآمد» این شرکت تمرکز کند.

Kustomer نرم افزار CRM را برای کسب و کارها می فروشد تا با مصرف کنندگان از طریق تلفن، ایمیل، پیام های متنی، واتساپ، اینستاگرام و کانال های دیگر ارتباط برقرار کنند. استفاده از آن در طول همه گیری COVID-19 افزایش یافته بود.

© تامسون رویترز 2023

وال استریت ژورنال که برای اولین بار این خبر را روز جمعه گزارش کرد، به نقل از شرکت و افرادی که با قرارداد برنامه ریزی شده آشنا هستند، گفت که متا در حال برنامه ریزی برای واگذاری Kustomer است زیرا به دنبال تمرکز مجدد بر تجارت اصلی خود است.