فیس‌بوک و اینستاگرام شروع به ارائه خدمات تأیید پولی در استرالیا، نیوزلند کردند

اما قبل از راه‌اندازی، به نظر می‌رسید که کاربران معمولی تمایل چندانی به واگذاری پول به شرکتی ندارند که در حال حاضر مبالغ هنگفتی از داده‌های خود به دست می‌آورد.

برخی از مفسران در مورد اینکه چرا فیس بوک و اینستاگرام استراتژی تأیید اشتراکی را اتخاذ می کنند که رقیب توییتر چند هفته پیش آن را امتحان کرد – با نتایجی کمتر از خیره کننده ابراز تعجب کرده اند.

فیس‌بوک و اینستاگرام اولین سرویس تأیید پولی خود را به مدت یک هفته در روز جمعه آغاز کردند و تمایل کاربران به پرداخت برای ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی را که تاکنون رایگان بوده‌اند، آزمایش می‌کنند.

اما هاچینسون گفت که متا اغلب تمایل دارد مدل‌های جدید و در مواقعی پرخطر را امتحان کند، فقط برای کنار گذاشتن آنچه که کار نمی‌کند.

به گفته کارشناسان، ارتش بزرگی از سازندگان، اینفلوئنسرها و شبه سلبریتی‌هایی که از طریق اینترنت امرار معاش می‌کنند، می‌توانند کاربران آشکار تایید باشند.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

بسیاری از آنها شکایت دارند که رفع مشکلات فنی و اداری دشوار است و باعث تاخیر و از دست رفتن درآمد می شود.

استراتژی آهسته سوز

“من فکر می کنم مردم به نوعی از آن دور می شوند… اما قطعاً، قطعاً برای آن هزینه ای پرداخت نمی کنند – به هیچ وجه!

برخی از تلاش‌ها برای پیوستن به Meta Verified از سیدنی نشان داد که این سرویس در روز اول عرضه در دسترس نبود.

او گرایشی به سمت استفاده معمولی‌تر از رسانه‌های اجتماعی و دور شدن از زمانی را می‌بیند که «تمام زندگی‌تان را در آنجا می‌گذارید».

او این آخرین بازی را بخشی از تلاش گسترده‌تر برای شرط کردن کاربران به پرداخت هزینه رسانه‌های اجتماعی می‌داند.

فکر می‌کنم در درازمدت عملکردی که اکنون داریم – پیوستن به گروه‌ها، فروش چیزها در “Marketplace” – همه این افزونه‌هایی که در طول سال‌ها در فیس‌بوک ظاهر شده‌اند، در نهایت به خدمات مبتنی بر اشتراک تبدیل خواهند شد.

جاناتون هاچینسون، مدرس ارتباطات آنلاین در دانشگاه سیدنی، گفت که نوعی «سرویس VIP» می‌تواند «پیشنهاد بسیار ارزشمندی برای یک تولیدکننده محتوا» باشد.

اینسلی جید، کاربر 35 ساله شبکه های اجتماعی در سیدنی می گوید: «فکر می کنم بیشتر دوستانم به آن می خندند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در بیانیه ای که در فیس بوک و اینستاگرام منتشر شد، نوشت: «این ویژگی جدید در مورد افزایش اصالت و امنیت در سراسر خدمات ما است.

یکی از سخنگویان متا به خبرگزاری فرانسه گفت: “ما به تدریج دسترسی به Meta Verified را در فیس بوک و اینستاگرام گسترش خواهیم داد و انتظار داریم در 7 روز اول عرضه به 100 درصد دسترسی داشته باشیم.”

به گفته این شرکت، از روز جمعه، مشترکین Down Under که شناسه‌های دولتی صادر می‌کنند، می‌توانند درخواست نشان تأیید شده، ارائه محافظت در برابر جعل هویت، دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتری و دید بیشتر را آغاز کنند.

در مواجهه با کاهش درآمد تبلیغاتی، شرکت مادر متا در حال اجرای آزمایشی اشتراکی در استرالیا و نیوزیلند قبل از اینکه در بازارهای بزرگتر ظاهر شود، است. هزینه این سرویس 11.99 دلار (تقریباً 990 روپیه) در وب و 14.99 دلار (تقریباً 1240 روپیه) در پلتفرم های موبایل iOS و Android خواهد بود.

او به خبرگزاری فرانسه گفت: «من فکر می‌کنم این بخشی از یک استراتژی کند سوز است که به سمت مدلی غیر رایگان حرکت کنیم، جایی که خدمات و عملکرد بیشتر و بیشتر یک سرویس پولی یا مبتنی بر اشتراک خواهد بود.


پس از مواجهه با بادهای مخالف در هند در سال گذشته، شیائومی قرار است در سال 2023 رقابت را به عهده بگیرد. برنامه های این شرکت برای سبد محصولات گسترده و تعهد آن به ساخت در هند در این کشور چیست؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

مهمتر از همه، این حرکت همچنین راهی برای استخراج درآمد بیشتر از دو میلیارد کاربر متا فراهم می کند.