فیس بوک برای سفارشی کردن فید کاربر، از کاربران برای بهبود الگوریتم هایش کمک بیشتری می خواهد

آلیسون گفت که گزینه‌های «نمایش بیشتر» و «نمایش کمتر» فقط در برخی پست‌ها ظاهر می‌شوند، اما روی تبلیغات نیز کار می‌کنند. او اعتراف کرد که “این برای تبلیغات طراحی نشده است”، “اما شما می توانید این کنترل ها را روی تبلیغات اعمال کنید.”

پلتفرم‌های متا والدین فیس‌بوک به‌زودی از برخی کاربران می‌خواهند تا بازخورد مستقیم‌تری درباره آنچه که دوست دارند در فید خود ببینند – و چه چیزی را نمی‌بینند – به عنوان بخشی از تلاش گسترده‌تر برای رقابت با TikTok و نشان دادن پست‌های کاربرانی که نمی‌خواهند به مردم ارائه دهند. دنبال کردن.

او افزود: “این همه در مورد ارائه یک تجربه مرتبط است.”

متا در حال حاضر فیدهای کاربران را در فیس بوک و اینستاگرام با استفاده از تعدادی سیگنال، از جمله لایک و فالو، شخصی می کند، اما تاثیر دکمه های جدید «نمایش بیشتر» و «نمایش کمتر» هم مستقیم و هم موقتی است. تام آلیسون، رئیس برنامه اصلی فیس بوک، گفت: استفاده از دکمه ها احتمالاً برای 30 تا 60 روز روی الگوریتم تأثیر می گذارد و به تعیین نوع حساب هایی که در فیدها نشان داده می شوند کمک می کند.

© 2022 بلومبرگ LP


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

آلیسون گفت: «ما به آن به‌عنوان سیگنالی نگاه می‌کنیم که شما به ما می‌دهید که کمی محدودتر از لایک کردن یک پست است، و افزود که هدف از آن این است که به فیس‌بوک بگویید «در مورد محتوا در لحظه چه احساسی دارید».

کاربران به زودی دکمه‌های «نمایش بیشتر» و «نمایش کمتر» را در پست‌هایی که در فید آنها نشان داده می‌شود، مشاهده خواهند کرد و به آنها راهی مستقیم‌تر برای اعلام علاقه‌شان به شرکت می‌دهد. فیس‌بوک از این بازخورد برای تغییر موقت انواع پست‌ها استفاده خواهد کرد. محتوایی که مردم مشاهده می‌کنند، زیرا برای بهبود «کشف» در برنامه‌های شرکت کار می‌کند و پست‌ها و ویدیوهای جدید را در اختیار افراد دیگری قرار می‌دهد که قبلاً آنها را دنبال نکرده‌اند.

مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی، گفته است که بهبود “کشف” تمرکز اصلی متا است. این یک نقطه قوت کلیدی TikTok در نظر گرفته می‌شود و متا زمان و منابع زیادی را صرف تلاش برای ساخت یک محصول ویدیویی رقیب به نام Reels کرده است.