آلیسون گفت که گزینههای «نمایش بیشتر» و «نمایش کمتر» فقط در برخی پستها ظاهر میشوند، اما روی تبلیغات نیز کار میکنند. او اعتراف کرد که “این برای تبلیغات طراحی نشده است”، “اما شما می توانید این کنترل ها را روی تبلیغات اعمال کنید.”
پلتفرمهای متا والدین فیسبوک بهزودی از برخی کاربران میخواهند تا بازخورد مستقیمتری درباره آنچه که دوست دارند در فید خود ببینند – و چه چیزی را نمیبینند – به عنوان بخشی از تلاش گستردهتر برای رقابت با TikTok و نشان دادن پستهای کاربرانی که نمیخواهند به مردم ارائه دهند. دنبال کردن.
او افزود: “این همه در مورد ارائه یک تجربه مرتبط است.”
متا در حال حاضر فیدهای کاربران را در فیس بوک و اینستاگرام با استفاده از تعدادی سیگنال، از جمله لایک و فالو، شخصی می کند، اما تاثیر دکمه های جدید «نمایش بیشتر» و «نمایش کمتر» هم مستقیم و هم موقتی است. تام آلیسون، رئیس برنامه اصلی فیس بوک، گفت: استفاده از دکمه ها احتمالاً برای 30 تا 60 روز روی الگوریتم تأثیر می گذارد و به تعیین نوع حساب هایی که در فیدها نشان داده می شوند کمک می کند.
© 2022 بلومبرگ LP