فیلمبرداری فصل دوم ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت در بریتانیا آغاز شد: گزارش

طبق گزارش ها فیلمبرداری فصل دوم The Lord of the Rings: The Rings of Power در بریتانیا آغاز شده است. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، تولید سریال پیش درآمد سرزمین میانه در استودیو بری، درست خارج از لندن، در حال انجام است. دومین دوره برای اولین بار در سال 2019 اعلام شد و بعداً توسط JD Payne یکی از مجریان برنامه تایید شد و نشان داد که Rings of Power یک تعهد پنج فصلی را در آمازون انجام داده است. برای طرفداران، این به معنای محتوای LOTR تا 50 ساعت است که بخش‌های کوچکی از داستان را کاوش می‌کند. علاوه بر این، فصل 2 حلقه‌های قدرت شخصیت جدیدی به نام سیردان کشتی‌ساز را معرفی می‌کند که یکی از عاقل‌ترین و آینده‌نگرترین الف‌ها است. در حال حاضر، هیچ خبری در مورد بازیگران آنها وجود ندارد.

قسمت‌های جدید The Lord of the Rings: The Rings of Power هر جمعه ساعت 9:30 صبح به وقت تهران در آمازون پرایم ویدیو در هند پخش می‌شود.

در حالی که بریتانیا مترادف سریال ارباب حلقه ها نیست – نیوزلند خانه فیلمبرداری فصل اول و همچنین سه گانه اصلی پیتر جکسون بود – آمازون تصمیم گرفت با شروع با حلقه های قدرت در نیمه های دنیا حرکت کند. فصل 2. فصل 1 به مدت 18 ماه در بحبوحه همه گیری کووید-19 فیلمبرداری شد که منجر به تولید هشت قسمت هفتگی شد. طبق گزارش THR، فصل دوم نیز از نظر تعداد قسمت‌ها، با آمازون یک «هاب چند نمایشی» در بریتانیا ایجاد خواهد کرد.

در گفتگو با The Playlist، در ماه آگوست، پاتریک مک‌کی، یکی از مجریان برنامه، دلیل این تغییر را راهی برای تقلید از سبک و فضای نوشتاری نویسنده جی آر آر تالکین عنوان کرد. تالکین درباره جزایر بریتانیا می نوشت. او درباره حیاط خلوت خودش می نوشت و توصیفش از طبیعت و هوای اینجا و نور اینجا و علف اینجا بخش بزرگی از این کتاب هاست. علاوه بر این، او اشاره کرد که چگونه سفر به سرزمین‌های دور موضوعی تکراری در کتاب‌های LOTR است، اگرچه هیچ نشانه‌ای از تأثیر این موضوع بر ضربات داستانی نمایش وجود ندارد. آیا شخصیت ها به معنای واقعی کلمه به سرزمین های جدید سفر خواهند کرد؟ فقط زمان مشخص خواهد کرد، زیرا فصل 1 حلقه های قدرت برای قسمت 7 آماده می شود که این جمعه پخش می شود.

در همان زمان، گزارش‌هایی منتشر شد که ادعا می‌کرد آمازون یک تأخیر ۷۲ ساعته را به تمام نظرات کاربران برای نمایش اضافه می‌کند، زیرا این نمایش خیلی سمی شده و عملکرد آن را مختل می‌کند. در این دوره سه روزه، هر نقد تحت یک فرآیند ارزیابی قرار می‌گیرد تا مشخص شود که آیا واقعی هستند یا توسط ربات تولید شده‌اند. این ویژگی در حال حاضر در هند در دسترس نیست و بنابراین رتبه IMDb را نمایش می دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ماه گذشته، آمازون پرایم ویدیو تایید کرد که حلقه های قدرت در 24 ساعت اول 25 میلیون بیننده جهانی را به خود جلب کرده است و آن را به بزرگترین نمایش در این سرویس تبدیل کرده است. گفته می‌شود، این اولین باری است که این شرکت رتبه‌بندی تلویزیون داخلی را به طور عمومی به هم می‌زند. و دوم، مانند اکثر پلتفرم‌های OTT، Prime Video هرگز تعریف روشنی از آنچه که یک «نما» است ارائه نکرد.