فیلم کلاسیک کابلیوالای رابیندرانات تاگور پس از 6 دهه دوباره به زبان بنگالی با نقش اصلی میتون چاکرابورتی فیلمبرداری می شود.

این داستان همچنین الهام بخش پروژه های هندی بود.

در سال 1961 فیلمی به کارگردانی هیمن گوپتا ساخته شد که بالرج سهانی در آن نقش اصلی را ایفا کرد. یکی دیگر بود Bioscopewala با بازی دنی دنگزونگپا. این فیلم 2018 به کارگردانی Deb Medhekar ساخته شده است.

کارگردانی آن بر عهده سومان گوش خواهد بود که پیش از این در فیلم نوبل کر در سال 2012 با میتون کار کرده بود.

این فیلم در سال 1957 بازیگر افسانه ای بنگالی چابی بیسواس را به عنوان قهرمان داستان داشت. اما میتون گفت که شخصیت را به روش خودش تفسیر خواهد کرد.

تاپان سینها برای اولین بار این داستان را که در سال 1892 نوشته شده بود، در سال 1957 با حفظ نام اصلی به سلولوئید تبدیل کرد، که همچنین موقعیت مذهبی را به دست آورد. حالا پس از 66 سال، سومان گوش (آدهار) کارگردان دوباره بر اساس آن فیلم بنگالی می سازد.

من نقش رهامت را که در نوشته های تاگور جاودانه شده و شروع به یادداشت برداری کرده و آماده سازی ذهنی ام را آغاز کرده ام را اجرا می کنم. [for the character]میتون، 72 ساله، گفت.

جدیدترین فیلم بنگالی پروجاپوتی این بازیگر برنده جایزه ملی حتی 100 روز پس از اکران در خانه های شلوغ در حال اجراست.

این کابلیوالا هیچ شباهتی نخواهد داشت [with the earlier film]میتون در حاشیه یک رویداد اخیر به PTI گفت.

Srikant Mohta از خانه تولید SVF، که در حال راه اندازی جدید است کابلیوالا این فیلم امسال در کلکته و در صورت امکان در افغانستان فیلمبرداری می شود.

ما دوست داریم عنصر دوره ای فیلم را حفظ کنیم. در دوران معاصر به طور کامل راه اندازی نخواهد شد. اما همه چیز در دادگاه کارگردان است. ما فکر می کنیم میتون دا می تواند فرد مناسبی برای این نقش باشد.

در داستان تاگور، رحمت، مردی میانسال از افغانستان به کلکته می آید تا میوه های خشک خانه به خانه بفروشد و پول قرض دهد. او با یکی از دختر پنج ساله حامی خود پیوند برقرار می کند که او را به یاد فرزند خود می اندازد که در خانه رها کرده بود.

کلاسیک جاودانه رابیندرانات تاگور کابلیوالاداستان عشق پدرانه یک مرد میانسال افغان به یک دختر کوچولوی کلکته ای است، پس از شش دهه دوباره به زبان بنگالی ساخته می شود و میتون چاکرابورتی در نقش اصلی آن نقش آفرینی می کند.

پروجاپوتی روپیه جمع آوری کرده است. میتون گفت: 11 کرور در 100 روز در سراسر بنگال غربی.


شرکت‌های گوشی‌های هوشمند بسیاری از دستگاه‌های قانع‌کننده را در سه ماهه اول سال 2023 روانه بازار کرده‌اند. برخی از بهترین تلفن‌های عرضه شده در سال 2023 که امروز می‌توانید بخرید کدامند؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع