قیمت‌های FIFA 23 هند برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس توسط EA افزایش می‌یابد، نسخه استاندارد تحت تأثیر قرار می‌گیرد

قیمت گذاری فیفا 23 در هند اخیراً زمانی که اپیک گیمز به طور تصادفی این بازی را با قیمت روپیه لیست کرد، سر و صدایی ایجاد کرد. 4.8 در فروشگاه آنلاین خود. پرندگان اولیه توانستند این بازی را به جای روپیه با این قیمت به دست آورند. 4799 سوال معمولی با این حال، هیچ پلتفرمی دیگری از جمله Steam این خطا را تجربه نکرد.

مطابق با راهنمایی کننده 0xSkeptic (@RishiAlwani)، هزینه نسخه استاندارد FIFA 23 در پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری S/X به روپیه افزایش می‌یابد. 4799 از روپیه 4,499. به طور مشابه، این نسخه می تواند روپیه هزینه داشته باشد. 4299 به جای روپیه 3999 در پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان. الوانی حدس می‌زند که ممکن است EA به دلیل نوسانات ارز خارجی این اقدام را انجام داده باشد.

FIFA 23 در تاریخ 23 سپتامبر در سراسر جهان برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری S/X، رایانه‌های شخصی و Stadia عرضه خواهد شد. این بازی از طریق کانال های رسمی نیز قابل پیش خرید است. در حال حاضر، یک افشاگر قابل اعتماد ادعا می کند که ناشر EA Sports و توزیع کننده هندی آن E-xpress قیمت FIFA 23 را در این کشور افزایش داده اند. اعتقاد بر این است که تنها نسخه های پلی استیشن و ایکس باکس بازی تحت تأثیر این افزایش قیمت فرضی قرار خواهند گرفت.

FIFA 23 آخرین بازی در فرنچایز چند دهه ای خواهد بود و از سال آینده EA Sports FC نامیده می شود زیرا برای اولین بار لیگ های زنان را در این فرنچایز معرفی می کند. این بازی چندین ویژگی جدید مانند فناوری ارتقا یافته HyperMotion2، لیگ های زنان و غیره را به همراه دارد.

در زمان انتشار این داستان، FIFA 23 Standard Edition همچنان با قیمت اصلی بر روی Xbox و PlayStation موجود است. با این حال، مشاور پیشنهاد می کند که آنها ممکن است به زودی تغییر کنند.

FIFA 23 در تاریخ 23 سپتامبر برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series S/X منتشر خواهد شد.

Epic Games در نهایت این خطا را اصلاح کرد. EA Sports سپس یک سری ایمیل برای عذرخواهی برای خطا ارسال کرد. علاوه بر این، به خریداران اولیه اطمینان داد که می توانند نسخه را نگه دارند.






منبع