قیمت بیت کوین به عنوان اتریوم بالای 22000 دلار باقی می ماند، بیشترین ضرر آلت کوین ها: همه جزئیات

Uniswap، Leo، Monero، Dash، Qtum – این ارزهای دیجیتال نیز با سود تسویه شدند.

تنها تعداد کمی از ارزهای رمزپایه توانستند در روز چهارشنبه به سود خود ادامه دهند. این شامل استیبل کوین‌هایی مانند تتر، کوین USD، ریپل و بایننس USD می‌شود.

اکثر ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته به دنبال اظهارات جنگ طلبانه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره، کاهش یافتند. نه BTC و نه ETH آماده انجام یک حرکت تند نیستند. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ممکن است برای درک و هضم نظرات جنگ‌طلبانه و عدم قطعیت‌های مرتبط با بانک سیلورگیت کمی وقت بگذارند.»

با وجود رکود مداوم بازار، کارشناسان صنعت بر این باورند که روزهای بهتر برای ارزهای رمزپایه که در حال حاضر ضرر دارند، خیلی دور نیست. پس از اینکه کوین بیس آن را از فهرست خارج کرد، ارزش بازار بایننس USD به زیر 10 میلیارد دلار (تقریبا 82133 کرور) کاهش یافت. از زمانی که رگولاتورها فشار بر روی استیبل کوین را افزایش داده اند، سرمایه گذاران کریپتو حدود 7 میلیارد دلار (تقریبا 57493 کرور) توکن از ناشر Paxos بازخرید کرده اند. در همین حال، غول صنعت ConsenSys اعلام کرد که در 28 مارس شبکه آزمایشی عمومی ماشین مجازی اتریوم (zkEVM) با دانش صفر را راه‌اندازی می‌کند و رقابت را در بین شرکت‌های برتر ارزهای دیجیتال برای اجرای کامل فناوری‌های در حال ظهور تشدید می‌کند. Polygon همچنین در حال برنامه ریزی برای راه اندازی در ماه مارس است.


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

هر دو memecoins Dogecoin و Shiba Inu شاهد کاهش بیشتر ارزش خود در روز چهارشنبه در کنار Avalanche، Chainlink و Cosmos بودند.

به عنوان مثال، اتر به BTC پیوست زیرا ارزش آن در روز چهارشنبه 0.43 درصد کاهش یافت. بر اساس ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال گجت 360، ETH با قیمت 1560 دلار (تقریباً 1.28 لک) معامله می شود.

قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه در صرافی های ملی و بین المللی به 22155 دلار (تقریباً 18.2 میلیون روپیه) رسید. قدیمی ترین ارز دیجیتال چند روزی است که حدود 22000 دلار (تقریباً 18 میلیون روپیه) معامله می شود. روز چهارشنبه، بیت کوین کاهش 0.88 درصدی در ارزش خود را ثبت کرد. از نظر اعداد، قیمت قدیمی‌ترین و پرکاربردترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 301 دلار (تقریباً 24738 روپیه) کاهش یافت. حرکت بازار بیت کوین اغلب مسیر را برای عملکرد سایر ارزهای دیجیتال تعیین می کند.

داده های CoinMarketCap نشان داد که ارزش کلی بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته با 1.20 درصد کاهش به 1.02 تریلیون دلار (تقریباً 8342190 کرور) رسیده است.

گروهی از ارزهای رمزنگاری شده محبوب در روزهای اخیر ضرر بیشتری نسبت به سود داشته اند. اینها عبارتند از Cardano، Polygon، Solana، Polkadot و Litecoin.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع