قیمت راه‌اندازی Tecno Phantom X2 5G در هند. فروش برای پخش زنده در 9 ژانویه

اخیرا، Tecno نیز مسخره کرد این گوشی در هند در توییتر راه اندازی شد. جزئیات طراحی و مشخصات فنی Tecno Phantom X2 5G پیش از عرضه آن در اینجا تایید شده است. این گوشی از یک SoC مدیاتک Dimensity 9000 پشتیبانی می کند و سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر HiOS 12 را اجرا می کند. دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی فول اچ دی پلاس منحنی AMOLED، با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نسبت تصویر 20:9 است.

سری Tecno Phantom X2 که شامل Phantom X2 و Phantom X2 Pro است، در رویداد Beyond the Extraordinary Tecno در اوایل ماه جاری در عربستان سعودی عرضه شد. در عربستان سعودی، Tecno Phantom X2 با قیمت 2699 SAR (تقریباً 59200 روپیه) برای نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمت دارد.

Tecno Phantom X2 دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک دوربین ثانویه 13 مگاپیکسلی و یک سنسور سوم 2 مگاپیکسلی است. دوربین جلو 32 مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین دارای باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع با توجه به الف توییت از مشاور Paras Guglani (@passionategeekz)، Tecno Phantom X2 می‌تواند با قیمت 500 دلار در دسترس باشد. 26999 در هند در زمان راه اندازی. این گوشی از 2 ژانویه برای پیش‌سفارش در آمازون در دسترس خواهد بود. فروش از 9 ژانویه در وب‌سایت تجارت الکترونیک به صورت زنده آغاز می‌شود. کاربران علاقه‌مند می‌توانند به میکروسایت گوشی در آمازون مراجعه کرده و هشدارهایی را برای راه‌اندازی آن اعلام کنند.

Tecno Phantom X2 5G قرار است در ماه ژانویه در هند عرضه شود و طراحی و مشخصات گوشی پیش از عرضه تایید شده است. این گوشی در اوایل ماه جاری در عربستان سعودی عرضه شد. یک منبع آگاه اکنون قیمت مورد انتظار راه اندازی دستگاه آتی Tecno را در هند ارائه کرده است. طبق اطلاعات فاش شده، انتظار می رود Tecno Phantom X2 5G با قیمت ویژه روپیه به فروش برسد. 26999. گفته می شود این قیمت گذاری شامل پیشنهادات بانکی نیز می شود. این گوشی قرار است از 9 ژانویه به فروش برسد.