قیمت سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 مجدداً اعلام شد. ممکن است قیمتی بیشتر از Galaxy Z Flip 4 داشته باشد

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 — نسل پنجم گوشی تاشو از برند کره جنوبی قرار است در رویداد بعدی گلکسی آنپکد در کنار گلکسی زد فولد 5 رونمایی شود. پیش از رونمایی رسمی آن که در کره جنوبی در هفته گذشته جولای، قیمت اروپایی گلکسی زد فلیپ 5 به صورت آنلاین به بیرون درز کرد. این فاش شده حاکی از افزایش قابل توجه قیمت در مقایسه با Samsung Galaxy Z Flip 4 است. انتظار می رود این پرچمدار دارای One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 باشد. می تواند به تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2، با 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت مجهز شود. ذخیره سازی داخل هواپیما

اخیراً یک مشاور هندی پیشنهاد کرده است که Galaxy Z Flip 5 قیمتی برابر با Galaxy Z Flip 4 در ایالات متحده دارد که در آنجا با قیمت 999 دلار (تقریباً 79000 روپیه) رونمایی شد.

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 در ماه جولای هفته گذشته معرفی شوند، اما به نظر می‌رسد شایعات و افشاگری‌های بی‌پایان رویداد Unpacked سامسونگ را خراب کرده است. به تازگی مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ 5 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. گفته می شود که روی اندروید 13 با One UI 5.1.1 در بالا اجرا می شود. این گوشی می‌تواند نمایشگر اصلی ۶.۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰، ۲۶۴۰ پیکسل) Dynamic AMOLED با نرخ به‌روزرسانی متغیر تا ۱۲۰ هرتز داشته باشد. صفحه‌نمایش بیرونی صفحه نمایش 3.4 اینچی با رزولوشن 748 در 720 با نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​از 1 هرتز تا 120 هرتز است. انتظار می‌رود این گوشی تاشو در دو نسخه ۲۶۵ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شود. گفته می شود که این دوربین دارای یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض است. گفته می‌شود سامسونگ برای سلفی‌ها یک دوربین 10 مگاپیکسلی در جلو نیز دارد. گلکسی زد فلیپ 5 می تواند توسط یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی شود.

طبق گزارش Techmaniacs، Samsung Galaxy Z Flip 5 دارای برچسب قیمتی معادل 1299 یورو (تقریباً 116294 روپیه) برای نسخه 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این یک جهش قابل توجه در مقایسه با قیمت راه اندازی سال گذشته Galaxy Z Flip 4 است که در ماه آگوست با برچسب قیمت اولیه 1099 یورو در اروپا برای همان مدل 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی رسمی شد. قیمت بالاتر ممکن است به ارتقاء چیپست، صفحه نمایش بزرگتر پوشش و طراحی لولای جدید نسبت داده شود. انتظار می رود این گوشی تاشوی تاشو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع