قیمت Tecno Pova 3 در هند به روپیه کاهش یافت. 9999، پایین ترین قیمت آن تا کنون

برای یادآوری، این گوشی در اوایل سال جاری در ماه ژوئن با قیمت پایه روپیه عرضه شد. 11499 برای مدل پایه.

مشخصات، ویژگی های Tecno Pova 3

این گوشی هوشمند Tecno دارای یک شارژر فلش 33 واتی است که گفته می شود با شارژ 40 دقیقه ای 50 درصد پشتیبان تهیه می کند. Tecno Pova 3 مجهز به موتور خطی محور Z است که لرزش های 4 بعدی را ارائه می دهد. همچنین دارای فناوری Panther Engine 2.0 برای بازی های بدون تاخیر و کاهش مصرف انرژی است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

این صفحه نمایش ۶.۹ اینچی فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰×۲۴۶۰ پیکسل) نقطه‌ای با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز دارد. Tecno Pova 3 با پردازنده MediaTek Helio G88 SoC همراه با GPU Mali G52 مجهز شده است. این گوشی تا 6 گیگابایت رم فیزیکی با حداکثر 7 گیگابایت رم مجازی قابل ارتقا دارد.

برای اپتیک، Tecno Pova 3 دارای یک دوربین پشت سه گانه 50 مگاپیکسلی با فلاش چهارگانه است. همچنین دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو است که در یک شکاف سوراخ پانچ با تراز مرکزی قرار گرفته است. این باتری 7000 میلی آمپر ساعتی دارد که گفته می شود تا 14 ساعت زمان بازی را ارائه می دهد.

هشدار کاهش قیمت

Tecno Pova 3 یک گوشی هوشمند سطح پایه است که در اوایل سال جاری در هند با قیمت اولیه روپیه عرضه شد. 11499 برای مدل 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی آن. این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که این گوشی هوشمند با افت قیمتی معادل یک میلیون روپیه مواجه شده است. 2000 در کشور این گوشی هوشمند Tecno دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی Full HD+ Dot-in با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. در زیر کاپوت، یک پردازنده MediaTek Helio G88 به همراه پردازنده گرافیکی Mali G52 قرار دارد. این گوشی همچنین دارای باتری 7000 میلی آمپر ساعتی است.

کاهش قیمت Tecno Pova 3 در هند