قیمت Xiaomi 14 Civi در هند پیش از عرضه در 12 ژوئن اعلام شد

Xiaomi 14 Civi قرار است در تاریخ 12 ژوئن در هند عرضه شود. این شرکت قبلاً چندین ویژگی کلیدی گوشی آینده را به اشتراک گذاشته است. گزینه های طراحی و رنگ این گوشی نیز فاش شده است. گفته می شود که این یک نسخه تغییر یافته از Xiaomi Civi 4 Pro است که در ماه مارس سال جاری در چین معرفی شد. پیش از عرضه، یک منبع آگاه قیمت احتمالی و همچنین نسخه‌های رم و فضای ذخیره‌سازی مورد انتظار Xiaomi 14 Civi را فاش کرده است.

قیمت Xiaomi 14 Civi در هند (مورد انتظار)

شیائومی 14 سیوی می تواند در هند قیمتی معادل روپیه داشته باشد. 43000 برای گزینه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی، ابیشک یاداو (@yabhishekhd) در پست ایکس ادعا کرد که منبع اطلاعاتی است. او همچنین اشاره کرد که نسخه دوم 12 + 512 گیگابایتی نیز وجود خواهد داشت. با این حال، خبرساز اشاره کرد که منبع او “این بار مطمئن نیست” در مورد این جزئیات. بنابراین، خوانندگان باید این اطلاعات را با کمی نمک دریافت کنند.

آنوج شارما، مدیر عامل شرکت شیائومی هند، پیش از این نیز به گجت 360 فاش کرده بود که این شرکت قصد دارد گوشی شیائومی 14 سیوی را با قیمتی در حدود 200 روپیه در این کشور عرضه کند. به زودی 50000

مشخصات، ویژگی های Xiaomi 14 Civi

شیائومی 14 سیوی دارای صفحه نمایش تخت 1.5K AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز تایید شده است. این چیپست کوالکام اسنپدراگون 8s نسل 3 است و با سیستم عامل اندروید 14 HyperOS عرضه خواهد شد. این گوشی دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی لایکا و همچنین دوربین جلوی دوگانه 32 مگاپیکسلی است.

شیائومی 14 سیوی یک باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 67 واتی دارد و گفته می‌شود این باتری تا 1600 چرخه شارژ را پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند با قاب فلزی و ضخامت 7.4 میلی متر عرضه می شود. این خودرو در سه رنگ در هند ارائه خواهد شد: آبی کروز، سبز ماچا و مشکی سایه.


آیا iQoo Neo 7 Pro بهترین گوشی هوشمندی است که می توانید با قیمت کمتر از روپیه خریداری کنید؟ 40000 در هند؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و آنچه که در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 ارائه می دهد، صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع