لاین آپ آیفون 15 می تواند تفاوت بیشتری بین مدل های حرفه ای و پایه ببیند: گزارش

اپل همچنین در حال بررسی تغییر استراتژی قیمت‌گذاری مدل‌های آینده آیفون است و «قیمت متفاوت از آنچه اکنون است تعیین می‌شود». ممکن است قیمت مدل پلاس مدل 2023 را کاهش دهد. قیمت آیفون 14 پلاس در هند از روپیه شروع می شود. 89900. در مقابل، قیمت آیفون 14 پرو مکس از روپیه شروع می شود. 1,39,900.

علاوه بر این، پست وبلاگ بیان می کند که تفاوت در مواد و قطعات دوربین بین مدل حرفه ای و حداکثر قطعی خواهد بود. این نشت‌های گذشته را تأیید می‌کند که نشان می‌داد شاسی تیتانیومی و دوربین زوم پریسکوپ در مدل iPhone 15 Pro Max وجود دارد. مدل‌های گران‌قیمت سری آیفون 15 به جای دکمه‌های فیزیکی صدا و پاور، دارای دکمه‌های حالت جامد هستند.

سری آیفون 14 با چهار مدل جدید در رویداد «فار اوت» در سپتامبر امسال عرضه شد. اپل آیفون 14 و آیفون 14 پرو را به عنوان مدل های کوچکتر معرفی کرد، در حالی که آیفون 14 پلاس و آیفون 14 پرو مکس با صفحه نمایش بزرگتر معرفی شدند. روندهای اولیه بازار منعکس کننده تقاضای کند برای مدل های غیر پرو بود. اکنون، گزارش جدید حاکی از آن است که اپل به طور جدی نگران عملکرد فروش آیفون 14 پلاس است و غول کوپرتینویی به دنبال اتخاذ استراتژی های بازاریابی جدید برای جبران آن در طول عرضه سری بعدی آیفون است.

یک پست جدید توسط وبلاگ کره جنوبی Naver نشان می دهد که اپل به طور جدی به عملکرد فروش آیفون 14 پلاس فکر می کند و در حال بررسی استراتژی های جدیدی برای سری آیفون 15 آینده است. طبق گزارش ها، کاهش فروش مدل های غیر حرفه ای فعلی بسیار فراتر از محدوده پیش بینی شده توسط محیط خارجی اپل است.

اولا، اپل می تواند تفاوت بین مدل های حرفه ای و مدل های پایه را کاهش دهد. این با ادعای تحلیلگر راس یانگ مطابقت دارد که ویژگی Dynamic Island که در حال حاضر فقط در مدل‌های آیفون 14 پرو در دسترس است، می‌تواند سال آینده به همه مدل‌های آیفون برسد.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

(به جز عنوان، این خبر توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شده است)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

گفته می شود که سری آیفون های 2023 اپل از مدل های استاندارد آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس تشکیل شده است. انتظار می رود آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس از نسل بعدی تراشه A17 Bionic اپل استفاده کنند. مدل‌های غیر پرو می‌توانند دارای تراشه A16 Bionic باشند.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

با این حال، مینگ چی کو، تحلیلگر معروف پیش از این گفته بود که اپل شکاف بین مدل های آیفون پرو و ​​غیرپرو را بیشتر افزایش می دهد و ویژگی های انحصاری را در آیفون 15 پرو مکس ارائه می دهد. کو اظهار داشت که این شرکت می خواهد میانگین قیمت فروش (ASP) واحدهای آیفون را افزایش دهد.