لنز گوگل با پشتیبانی از تشخیص وضعیت پوست به روز شد. Google Bard پشتیبانی از لنز را اضافه می کند


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در حالی که واضح است که این ویژگی مبتنی بر فناوری تشخیص تصویر توانمند این شرکت است و قرار نیست به عنوان جایگزینی برای تشخیص پزشکی استفاده شود، می‌تواند به شما کمک کند قبل از مراجعه به متخصص پوست، درک اساسی از آنچه روی پوست شما تأثیر می‌گذارد به دست آورید. .

این ویژگی به وضوح با توجه به شرایط پوستی طراحی شده است، اما این شرکت می‌گوید که لنز گوگل به شناسایی سایر بیماری‌ها مانند «برآمدگی روی لب، خط روی ناخن‌ها یا ریزش مو روی سر» کمک می‌کند.

وضعیت پوست لنز گوگل لنز گوگل

در نهایت، این شرکت اعلام کرده است که Google Bard به زودی یکپارچه سازی Google Lens را به دست می آورد که به شما امکان می دهد هنگام نوشتن یک درخواست Bard تصویری را اضافه کنید، که به چت ربات هوش مصنوعی گوگل اجازه می دهد تا درخواست شما را بهتر درک کند. همچنین می توانید به موتور جستجوی محبوب شرکت با استفاده از گوگلش کن به گفته گوگل، دکمه مشاهده محصولات مشابه بصری از فروشندگان آنلاین را فشار دهید.

Google Lens – برنامه تشخیص تصویر این شرکت برای تلفن‌های هوشمند iOS و Android – با ویژگی جدیدی به‌روزرسانی شده است که می‌تواند به شما در شناسایی برخی شرایط پزشکی کمک کند. نشان دادن دوربین گوشی به سمت پوست با بثورات پوستی یا نوعی سوزش، اکنون به Google Lens اجازه می‌دهد تا شرایط خاصی را شناسایی کند که ممکن است روی پوست شما تأثیر بگذارد. درست مانند ویژگی تشخیص تصویر معمولی در Google Lens که تصاویر مشابهی را پیدا می‌کند، می‌توانید هنگام استفاده از ویژگی جدید تشخیص وضعیت پوست، تصویری را از گالری خود انتخاب کنید.

طبق آخرین پست وبلاگ Keyword، ویژگی جدید تشخیص عارضه پوستی به شما امکان می دهد خال یا بثورات پوستی را بدون وارد کردن متنی برای توصیف بیماری شناسایی کنید. این ویژگی زمانی کار می کند که روی عکسی در لنز گوگل کلیک کنید یا تصویری را از گالری خود انتخاب کنید. با کشیدن انگشت به بالا یک ردیف افقی از نتایج با نام شرایط پوست نشان داده می شود. در زیر این نتایج، بخش قابل پیمایشی برای مطابقت های بصری با تصاویر مشابه نیز خواهید دید.

علاوه بر ویژگی‌های بهداشتی جدید، پست وبلاگ Google همچنین نشان می‌دهد که برنامه Google Lens همچنین می‌تواند به شما در انجام تکالیف ریاضی، خرید محصولات مشابه، جستجوی غذاهای مشابهی که در رستوران‌های اطراف سرو می‌شود – و حتی ترجمه منوها، تابلوهای علامت، و پوسترها به بیش از 100 زبان

لنز گوگل می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزی پوست شما را تحریک می کند
اعتبار عکس: گوگل