لنوو یک ایستگاه کاری می‌سازد که جیمز باند دوست دارد

تنظیمات GrammarlyGo برای رسمی، لحن و حرفه

هفته گذشته، Grammarly اجرای نسل آینده خود را با نام GrammarlyGO اعلام کرد که باید با هر پلتفرمی که Grammarly پشتیبانی می کند، از جمله چندین مرورگر، Word و Outlook، یکپارچه شود.

نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات شبکه خبری ECT نیست.



منبع

اگر ایستگاه کاری را روشن بگذارید، افزایش قبض برق شما قابل توجه خواهد بود. اما برای کسانی که به عملکرد نهایی نیاز دارند، تا زمانی که یک پیشنهاد دو سوکتی پیش‌بینی‌شده AMD Threadripper نشان داده نشود، هیچ چیز قدرتمندتر از این وجود ندارد.

خنک کننده آب گرم

DreamWorks نشان داد که به سرورهای Lenovo تغییر داده است زیرا می‌توان آن‌ها را با آب گرم خنک کرد. طبق گفته DreamWorks، این رویکرد منحصر به فرد که در IBM توسعه یافته است، منجر به صرفه جویی بیش از 30 درصدی انرژی برای مزرعه رندر DreamWorks شد و چندین جایزه زیست محیطی را برای شرکت به ارمغان آورد.

در حالی که هنوز برخی از اجزای خنک‌کننده هوا مانند منابع تغذیه دارد، برنامه این است که آنها را با آب خنک کنند و در نهایت نوید یک اتاق سرور تقریباً بی‌صدا را بدهد. اگر هرگز در یک اتاق نبوده اید، اتاق سرور معمولی به نظر می رسد که در داخل یک طوفان باد یا جاروبرقی هستید. آنها تمایل دارند بیش از حد پر سر و صدا باشند و آنها را به مکان های نامطلوب برای کار تبدیل می کند.

من انتظار دارم که این یک تغییر بازی برای ساخت فیلم باشد، زیرا این هوش مصنوعی با قابلیت فزاینده فیزیک را معرفی می کند و بهتر به انیماتورها اجازه می دهد تا شخصیت ها را در یک فیلم در زمان واقعی ایجاد و حرکت دهند، با قابلیت های بازی مانند که به طور خودکار باعث می شود لباس، مو و عناصر صحنه طوری حرکت کنند که انگار در دنیای واقعی هستند.


لنوو در هر بخش که در آن حضور دارد قدرت فوق العاده ای از خود نشان می دهد. هفته گذشته با ایستگاه های کاری طراحی شده توسط آستون مارتین و سرورهای خنک کننده با آب گرم خود به خوبی ظاهر شد. Lenovo برخی از این موارد را در DreamWorks، یک شرکت عملکرد محور، به نمایش گذاشت که از ادعاهای Lenovo در مورد کارایی، هزینه و عملکرد پیشرو در بازار پشتیبانی کرد و اعتبار زیادی برای این ادعاها فراهم کرد.

در حال حاضر، ما این را فرصت از دست رفته می نامیم.

هوش مصنوعی مولد

همانطور که در بالا ذکر شد، پیکربندی با کارایی بالا دارای دو تا از قدرتمندترین CPUهای حرفه ای اینتل و چهار تا از قدرتمندترین GPUهای حرفه ای انویدیا است که روی هم، برای اجرا به یک مدار اختصاصی 20 آمپری نیاز دارند. بنابراین، اگر سطح قدرت باورنکردنی می‌خواهید، احتمالاً باید یک مدار اختصاصی 20 آمپری بکشید تا بتوانید آن را وصل کنید.

هوش مصنوعی مولد، مانند ChatGPT، در حال حاضر بسیار محبوب است، اما این ابزارها معمولاً به خوبی با گردش کار شما ادغام نمی‌شوند و مایکروسافت هنوز درباره نحوه پیاده‌سازی هوش مصنوعی مولد در آفیس صحبت نکرده است.

لنوو اخیراً آن را از پارک خارج کرده است. حتی واحد گوشی های هوشمند آن، موتورولا، به نظر می رسد بهبود یافته است، و در سرورها و رایانه های شخصی، لنوو یک نیروی واقعی است.

به طور خلاصه، آینده DreamWorks، به لطف تامین کنندگانی مانند Lenovo، به طرز شگفت انگیزی روشن به نظر می رسد!

بسته بندی

از صحبت با DreamWorks، احتمالاً سرورها بودند، نه ایستگاه های کاری، که سوئیچ را مجبور کردند. تشخیص زودهنگام لنوو از مزیت عملکرد منحصربه‌فرد پلتفرم Threadripper AMD باعث شد که لنوو رهبری بازار سرورهای پیشرفته را به دست بگیرد، که این حرکت درخشان دیگری از سوی این شرکت بود.