لویی ویتون به واگن Web3 می‌پرد و در حال راه‌اندازی Signature Travel Trunk به‌عنوان NFT است.

“برای کسانی که به دنبال سفر در رویاهای جدید و واقعیت های جدید هستند” طراحی شده است، NFT نسبتاً عجیب و غریب در 39000 یورو (تقریباً 34 لک) قیمت گذاری شده است.

طبق گزارش ها، فروش NFT در فوریه 2023 به میزان 117 درصد افزایش یافت. در حدود مارس، ارزش بازار جهانی NFT به بالاترین سطح 9 ماهه خود از ژوئن سال گذشته به بیش از 2 میلیارد دلار (تقریباً 17200 کرور) رسید.


کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل در نزدیکی است. از اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت گرفته تا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید، همه چیزهایی را که مشتاقانه منتظر دیدن آن در WWDC 2023 در Orbital، پادکست Gadgets 360 هستیم، بحث می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در حال حاضر، LV دقیقاً چند مورد از این NFT های اصلی را که قصد دارد راه اندازی کند، فاش نکرده است. گزارش کوین تلگراف در روز سه‌شنبه، ۶ می گفت که حداقل «چند صد» از آنها برنامه‌ریزی شده‌اند.

سال جاری، تا کنون، برای بخش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) سودآور بوده است. لویی ویتون با هیجان NFT تصمیم گرفته است به وفاداران خود یک خوراکی مجازی ارائه دهد. این برند لوکس گران‌قیمت فرانسوی، صندوق عقب مسافرتی نمادین خود را به شکل یک کلکسیون دیجیتال تغییر خواهد داد. با این کار، این برند حضور خود را در فضای NFT تثبیت خواهد کرد، به دنبال روند تبلیغاتی مداوم که محصولات را “فیگیتال” می‌کند – فیزیکی و دیجیتالی.

LV بعداً از افراد منتخب از لیست انتظار دعوت می کند تا در تاریخ 14 ژوئن از یک صفحه پیش نمایش انحصاری برای این NFT بازدید کنند.

Dune Analytics در سال گذشته گزارش داد که برندهای لوکس سطح بالا از جمله نایک، گوچی، دولچه و گابانا با فروش قطعات NFT خود در سال 2022، مجموعاً 260 میلیون دلار (تقریباً 2074 کرور) به دست آوردند.

یک گزارش تحقیقاتی جدید همچنین ادعا کرد که کاربرد NFT ها در دنیای وب 3 دلیل اصلی این است که سرمایه گذاران متبحر از فناوری توجه خود را به سمت خرید مجموعه های دیجیتال معطوف می کنند. دومین دلیل اصلی جذابیت NFTها برای خریداران، عنصر سود بلندمدت آنهاست.

افرادی که علاقه مند به خرید این NFT هستند باید با یک کیف پول رمزنگاری قانونی ثبت نام کنند و از تاریخ 8 ژوئن به لیست انتظار بپیوندند.

پیش از این، این برند با پرادا و کارتیه در راه حل هاله بلاک چین که توسط برندهای لوکس برای تجدید تجربه مشتری ایجاد شده بود، به نیروها پیوسته بود.

این برند همچنین برای ادای احترام به بنیانگذار خود، یک بازی متاورس را برای بازیکنان منتشر کرده است تا به دنبال 30 NFT پنهان باشند.

این NFT دائمی و غیرقابل انتقال که VIA Treasure Trunk نام دارد، به دارندگان خود دسترسی انحصاری به خانه طراحی برند، Maison، می دهد. دارندگان همچنین می توانند نگاهی اجمالی به طرح های LV که قبلاً هرگز دیده نشده اند را مشاهده کنند.

در میان گسترش مداوم Web3، چندین برند NFT محصولات امضا شده خود را می فروشند و آنها را با محصول اصلی مطابقت می دهند.

با این حال، این اولین بار نیست که LV به فضای Web3 نفوذ می کند.