لیست محصولات OnePlus 2023 شامل تلفن‌های هوشمند New Nord، OnePlus Flip، تاشو و موارد دیگر می‌شود


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

نویسنده معروف یوگش برار (@heyitsyogesh) در توییتر پیشنهادی که وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های جدید سری Nord، T و R در سال آینده است. به گفته تیپستر، عرضه مدل Pro شایعه شده در نیمه اول سال 2023 اتفاق نخواهد افتاد، بنابراین عرضه در نیمه دوم محتمل تر است. OnePlus در حال حاضر روی یک گوشی هوشمند میان رده کار می کند که ممکن است به عنوان OnePlus Nord 3 با MediaTek Dimensity 8200 SoC معرفی شود. گفت برار.

OnePlus 11 5G با Snapdragon 8 Gen 2 SoC در زیر کاپوت قرار است در تاریخ ۷ فوریه در هند و در کنار هدفون OnePlus Buds Pro 2 TWS در هند معرفی شود. اما جدای از گوشی هوشمند پرچمدار آینده، برند چینی گوشی های هوشمند ظاهراً قصد دارد در روزهای آینده از گوشی های هوشمند جدیدی در خط تولید Nord، T و R رونمایی کند تا مجموعه خود را متنوع کند. OnePlus می تواند مدل OnePlus 11 Pro و اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در نیمه دوم سال 2023 عرضه کند. انتظار می رود یک گوشی هوشمند تاشوی تاشو توسط OnePlus با گوشی هایی مانند Oppo Find N2 Flip، Samsung Galaxy Z Flip 4 و Motorola Razr 2022 رقابت کند.

OnePlus 11 5G و OnePlus Buds Pro 2 قرار است در جریان رویداد OnePlus Cloud 11 در 7 فوریه در هند معرفی شوند.

تایید شده است که OnePlus 11 5G آینده مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC است. انتظار می رود که این گوشی با صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED (1440 در 3216 پیکسل) عرضه شود. این می تواند در گزینه های رم 12 و 16 گیگابایتی و گزینه های ذخیره سازی 256 و 512 گیگابایتی ارائه شود. تنظیم دوربین پشتی سه گانه با حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دیگر مشخصات مورد انتظار OnePlus 11 5G هستند.

بر اساس پاسخ مصرف کنندگان به Oppo Find N2 Flip، انتظار می رود این برند فناوری در سال آینده گوشی هوشمند OnePlus Flip را عرضه کند. علاوه بر این، سازنده همچنین در حال کار بر روی یک تاشو است. انتظار می‌رود OnePlus Flip با Samsung Galaxy Z Flip 4 روبرو شود. جزئیات بیشتر در مورد محصولات آینده OnePlus در حال حاضر مشخص نیست.