پنری پرایس، معاون راهحلهای بازاریابی در لینکدین، به رویترز گفت: «تبلیغات ویدیویی درون جریانی میتوانند نحوه دسترسی برندها و خریداران و جذب مخاطبان خود را تغییر دهند.
© تامسون رویترز 2023
LinkedIn متعلق به مایکروسافت روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال کار بر روی یک محصول تبلیغاتی ویدئویی است که به بازاریابان اجازه میدهد تا کاربران سایت شبکه حرفهای را در حین تماشای محتوا در سرویسهای استریم هدف قرار دهند.
این شرکت یک نسخه داخلی منحصر به فرد از پلت فرم شبکه های شغلی را معرفی کرده بود که به صورت محلی عمل می کرد تا مطابقت داشته باشد.
این شرکت از فروش آگهی و اشتراک برای استخدام کنندگان، جویندگان کار و متخصصان فروش درآمد ایجاد می کند.
درآمد 12 ماهه لینکدین تقریباً 14 میلیارد دلار (تقریباً 114700 کرور) است و در سه ماهه سوم سال مالی 2023، درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش یافته است.
لینکدین متعلق به مایکروسافت یکی از معدود شرکت های فناوری ایالات متحده بود که با موفقیت یک سایت رسانه اجتماعی را در چین راه اندازی کرد، جایی که اینترنت به شدت تحت نظارت و سانسور است.
(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)
اطلاعات این خبر را پیشتر روز پنجشنبه منتشر کرد.
این امر پس از معرفی ویژگیهای هوش مصنوعی لینکدین برای کمک به تبلیغکنندگان برای نوشتن محتوای تبلیغاتی، بخشی از یک استراتژی برای گسترش تجارت تبلیغاتی خود در زمانی است که عدم قطعیتهای اقتصادی به بودجههای تبلیغاتی ضربه زده است.
در همین حال، لینکدین روز سهشنبه اعلام کرد که آخرین سرویس خود را که در چین عرضه میشود، با استناد به «رقابت شدید و فضای چالشبرانگیز اقتصاد کلان» تعطیل میکند.