لینکدین در حال کار بر روی محصول تبلیغاتی ویدیویی برای هدف قرار دادن کاربران بسترهای جریانی

پنری پرایس، معاون راه‌حل‌های بازاریابی در لینکدین، به رویترز گفت: «تبلیغات ویدیویی درون جریانی می‌توانند نحوه دسترسی برندها و خریداران و جذب مخاطبان خود را تغییر دهند.

© تامسون رویترز 2023

LinkedIn متعلق به مایکروسافت روز پنجشنبه اعلام کرد که در حال کار بر روی یک محصول تبلیغاتی ویدئویی است که به بازاریابان اجازه می‌دهد تا کاربران سایت شبکه حرفه‌ای را در حین تماشای محتوا در سرویس‌های استریم هدف قرار دهند.

این شرکت یک نسخه داخلی منحصر به فرد از پلت فرم شبکه های شغلی را معرفی کرده بود که به صورت محلی عمل می کرد تا مطابقت داشته باشد.

این شرکت از فروش آگهی و اشتراک برای استخدام کنندگان، جویندگان کار و متخصصان فروش درآمد ایجاد می کند.

درآمد 12 ماهه لینکدین تقریباً 14 میلیارد دلار (تقریباً 114700 کرور) است و در سه ماهه سوم سال مالی 2023، درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش یافته است.

لینکدین متعلق به مایکروسافت یکی از معدود شرکت های فناوری ایالات متحده بود که با موفقیت یک سایت رسانه اجتماعی را در چین راه اندازی کرد، جایی که اینترنت به شدت تحت نظارت و سانسور است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

اطلاعات این خبر را پیشتر روز پنجشنبه منتشر کرد.

این امر پس از معرفی ویژگی‌های هوش مصنوعی لینکدین برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای نوشتن محتوای تبلیغاتی، بخشی از یک استراتژی برای گسترش تجارت تبلیغاتی خود در زمانی است که عدم قطعیت‌های اقتصادی به بودجه‌های تبلیغاتی ضربه زده است.


اپل در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود، Apple Vision Pro، به همراه مدل های جدید مک و به روز رسانی های نرم افزاری آتی رونمایی کرد. ما درباره همه مهم‌ترین اعلامیه‌های این شرکت در WWDC 2023 در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

در همین حال، لینکدین روز سه‌شنبه اعلام کرد که آخرین سرویس خود را که در چین عرضه می‌شود، با استناد به «رقابت شدید و فضای چالش‌برانگیز اقتصاد کلان» تعطیل می‌کند.