لیونل مسی 35 دستگاه آیفون 14 پرو طلایی را برای تیم قهرمان جام جهانی آرژانتین سفارش داد.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.





منبع

در وب سایت iDesign Gold، نوع ذخیره سازی 1 ترابایتی آیفون 14 پرو سفارشی با برچسب قیمت 4000 یورو (تقریباً 3,47,700 روپیه) فهرست شده است. بر این اساس، تخمین زده می‌شود که اسطوره فوتبال آرژانتین می‌توانست یک میلیون و 40 هزار یورو (تقریباً 1 میلیون و 21 میلیون و 70 هزار و 500 روپیه) برای این هدیه هزینه کند.

آیفون 14 پرو در رویداد “Far Out” اپل در سپتامبر سال گذشته معرفی شد. این دستگاه از پردازنده Bionic A16 اپل پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش 6.1 اینچی Super Retina XDR Always-On OLED و ویژگی Dynamic Island دارد. این دستگاه دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی است که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض است.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

روی هر مدل آیفون 14 پرو طلایی، نام، شماره و لوگوی AFA هر بازیکن حک شده است. در پشت، همچنین یک برچسب “قهرمانان جام جهانی 2022” دارد و نشان iDesign Gold را دارد.

آرژانتین در دسامبر سال گذشته با شکست فرانسه در ضربات پنالتی قهرمان جام جهانی 2022 قطر شد.

شرکت شخصی‌سازی ممتاز iDesign Gold در اینستاگرام تأیید کرد که لیونل مسی مدل‌های آیفون 14 پرو 24 عیار با روکش طلا را برای اعضای تیم و کارکنان پشتیبانی خود که بخشی از تیم قهرمان جام جهانی قطر 2022 بودند سفارش داده است. 35 آیفون 14 طلایی را به @leomessi برای هم تیمی ها و کارکنانش به عنوان هدیه برای برنده شدن در فینال جام جهانی تحویل می دهد.

لیونل مسی، نماد فوتبال، 35 دستگاه آیفون 14 پرو با روکش طلا را برای جشن پیروزی تاریخی آرژانتین در جام جهانی فوتبال 2022 که در قطر برگزار شد، سفارش داد. کاپیتان تیم مدل های سفارشی آیفون 14 پرو را که توسط iDesign Gold طراحی شده است، به هم تیمی های خود و کارکنان تیم برنده جام جهانی هدیه می دهد. هر واحد آیفون شخصی سازی شده دارای نام و شماره کیت شخص، در کنار آرم های اتحادیه فوتبال آرژانتین (AFA) و iDesign Gold است. گوشی‌های طلایی همچنین برچسب «قهرمانان جام جهانی 2022» را در پشت دارند. آرژانتین با غلبه بر فرانسه در فینال که با ضربات پنالتی به پایان رسید، قهرمان جام جهانی 2022 شد.