مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، گفت: قبل از اخراج، پاسخگوی کارکنان مازاد شرکت است.

زاکربرگ در جلسه روز سه‌شنبه ناامید به نظر می‌رسید و گفت که مسئول گام‌های اشتباه شرکت است و خوش‌بینی بیش از حد او به رشد منجر به پرسنل مازاد شده است.

به گزارش وال استریت ژورنال، مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی، روز سه شنبه به صدها مدیر اجرایی گفت: شرکت متا پلتفرمز از صبح چهارشنبه اخراج کارمندان خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش WSJ به نقل از افراد مطلع، رئیس منابع انسانی متا، لوری گولر، گفت که کارکنانی که شغل خود را از دست می دهند حداقل چهار ماه حقوق به عنوان اخراج دریافت می کنند.

متا در پایان ماه سپتامبر بیش از 87000 کارمند را گزارش داد.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با این حال، بلومبرگ روز یکشنبه گزارش داد که توییتر با ده ها کارمندی که شغل خود را از دست داده اند تماس گرفته و از آنها می خواهد که برگردند.

این شرکت از اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرد.

طبق گزارش Axios، مایکروسافت همچنین در ماه اکتبر حدود 1000 کارمند خود را در چندین بخش اخراج کرد.

این توسعه پس از آن صورت می گیرد که توییتر نیمی از نیروی کار خود را در تیم های مختلف از ارتباطات و مدیریت محتوا گرفته تا محصولات و مهندسی پس از تصاحب 44 میلیارد دلاری ایلان ماسک (تقریباً 3,58,550 کرور) اخراج کرد.

او کاهش گسترده را توصیف کرد و به طور خاص تیم های استخدام و بازرگانی را از جمله افرادی که با اخراج مواجه هستند ذکر کرد و افزود که انتظار می رود اعلامیه داخلی برنامه های اخراج شرکت در حدود ساعت 6 صبح به وقت شرقی (5:30 بعدازظهر IST) در روز چهارشنبه منتشر شود.

در این گزارش آمده است که کارکنان خاصی که شغل خود را از دست می دهند، در طول صبح اطلاع رسانی خواهد شد.