مارک گورمن: اپل واچ سری 9 با پردازنده جدید مبتنی بر تراشه A15 Bionic به روز می شود


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در کنار اپل واچ سری 9، اپل همچنین در حال کار بر روی بازنگری طراحی سیستم عامل ساعت های هوشمند خود است. گورمن اخیراً از طریق خبرنامه Power On خود اظهار داشت که واچ او اس 10 اپل رابطی با طراحی متمرکز بر ویجت معرفی خواهد کرد. این بدان معناست که کاربران ممکن است بتوانند اطلاعات بیشتری را بدون نیاز به پیمایش نمایشگر کوچک روی مچ دست خود ببینند.

در یک کانال Discord که برای مشترکین خبرنامه هفتگی Power On خود ایجاد کرد، مارک گورمن از بلومبرگ گفت که به جای تغییر نام تجاری پردازنده موجود در اپل واچ سری 8، اپل سری 9 اپل واچ را به یک پردازنده “جدید” مجهز خواهد کرد. گورمن همچنین به سوال یکی از کاربران پاسخ داد و اظهار داشت که معتقد است تراشه جدید اپل بر اساس تراشه A15 Bionic که برای اولین بار در آیفون 13 معرفی شد، ساخته خواهد شد.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل واچ سری 9 از یک پردازنده جدید در بزرگترین ارتقای تراشه ای که دستگاه های پوشیدنی اپل را در بیش از دو سال گذشته تامین می کند، قدرت می گیرد. گفته می شود که شرکت کوپرتینویی تراشه نسل قبلی را که به اپل واچ سری 7 قدرت می داد، در هنگام عرضه مدل سری 8 که سال گذشته معرفی شد، تغییر نام داد. تراشه جدیدی که انتظار می‌رود مدل‌های ساعت هوشمند آینده اپل را تامین کند، می‌تواند بر اساس همان تراشه‌ای باشد که گوشی آیفون 13 این شرکت را تامین می‌کند.

در حالی که انتظار نمی رود اپل واچ سری 9 تا نیمه دوم سال 2023 وارد بازار شود، انتظار می رود اپل در ماه آینده در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان در سراسر جهان از watchOS 10 رونمایی کند. در کنار watchOS، اپل همچنین انتظار می‌رود که به‌روزرسانی‌های آینده iOS 17، macOS 14، iPadOS 17 و tvOS 17 را در رویدادی که در تاریخ 5 ژوئن آغاز می‌شود، به نمایش بگذارد.

اپل معمولاً تغییرات سخت افزاری یا نرم افزاری محصولات خود را تا زمانی که عرضه نشوند اعلام نمی کند، اما افزودن یک پردازنده جدید مبتنی بر تراشه 5 نانومتری A15 Bionic می تواند به سازنده آیفون کمک کند تا عملکرد، کارایی باتری و طول عمر محصولات بعدی خود را بهبود بخشد. ساعت هوشمند.