مایکروسافت بینگ، اج و اسکایپ برای گوشی‌های هوشمند به‌روزرسانی شده با هوش مصنوعی ویژگی‌های چت بات: جزئیات

برنامه به روز شده Bing برای گوشی های هوشمند iOS و Android، طراحی تازه ای را با نماد Bing در پایین صفحه به ارمغان می آورد. کاربران می توانند با چت ربات هوش مصنوعی تعامل داشته باشند و سوالات مختلفی از آن بپرسند. با این حال، بر خلاف نسخه پیش نمایش Bing که به مرورگر دسکتاپ محدود بود، Bing با پشتیبانی از پرس و جوهای صوتی در تلفن همراه و دسکتاپ به روز شده است.

در همین حال، طبق گفته این شرکت، کاربرانی که برای آزمایش نسخه به روز شده بینگ مایکروسافت در مرورگر دسکتاپ ثبت نام کرده اند، می توانند از طریق صفحه اصلی مایکروسافت اج به چت ربات مجهز به هوش مصنوعی نیز دسترسی داشته باشند.

اسکایپ که اواخر امسال 20 ساله می شود، ارتقاء هوش مصنوعی را نیز دریافت می کند. ویژگی جدید «بینگ در اسکایپ» به کاربران این امکان را می‌دهد تا ربات چت را به هر چت گروهی اضافه کنند و پاسخ‌های بلادرنگ به سؤالات را دریافت کنند. این شرکت می‌گوید بینگ در اسکایپ می‌تواند مکان‌هایی را برای رویدادهای خانوادگی، مقاصد سفر و پیش‌بینی آب‌وهوا پیشنهاد کند. مایکروسافت اضافه می کند که همه اعضای یک گروه دارای ربات چت می توانند پاسخ های آن را به پرس و جوها ببینند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

مایکروسافت روز چهارشنبه از عرضه نسخه‌های پیش‌نمایش جدید برنامه‌های مرورگر Bing و Edge برای گوشی‌های هوشمند خبر داد. برنامه‌ها برای گوشی‌های هوشمند iOS و اندروید با پشتیبانی از چت ربات هوش مصنوعی این شرکت که آن را «کپیلوت برای وب» نامیده‌اند، به‌روزرسانی خواهند شد. یکی دیگر از برنامه های مایکروسافت نیز در حال به دست آوردن پشتیبانی از قابلیت های هوش مصنوعی است – Microsoft Skype. کاربران می توانند Bing را به یک چت گروهی اضافه کنند و پاسخ سوالاتی را دریافت کنند که برای همه شرکت کنندگان قابل مشاهده است. این شرکت همچنین می گوید که چت بات قادر به کار با بیش از 100 زبان است و می تواند بین آنها ترجمه کند.

این ویژگی های به روز شده برای 1 میلیون کاربر که مایکروسافت به آنها اجازه دسترسی به بینگ جدید مجهز به هوش مصنوعی را داده است، در دسترس خواهد بود و این شرکت می گوید که در تلاش است دسترسی افراد بیشتری را گسترش دهد. کاربران همچنین می توانند برای پیوستن به لیست انتظار، در اپلیکیشن های موبایل Bing و Edge این شرکت در گوشی های هوشمند iOS و Android ثبت نام کنند.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

شرکت ردموند جزئیات برنامه‌های به‌روزرسانی‌شده بینگ و مایکروسافت اج را در یک پست وبلاگ به اشتراک گذاشت و بیان کرد که دسترسی به برنامه پیش‌نمایش برای Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی به ۱ میلیون کاربر در ۱۶۹ کشور افزایش یافته است. پس از گزارش‌های اخیر مبنی بر اینکه چت ربات هوش مصنوعی این شرکت باعث تحقیر برخی از کاربران شده است و اقدامات اصلاحی این شرکت مانند محدود کردن بینگ جدید به پنج پرس‌وجو متوالی، مایکروسافت می‌گوید که بازخورد در مورد قابلیت‌های به‌روز شده هوش مصنوعی 71 درصد مثبت بوده است.