مایکروسافت توسعه Redfall را برای PS5 پس از خرید Bethesda کنار گذاشت: گزارش

اسمیت همچنین در مصاحبه ای دیگر تایید کرد که علیرغم زمان بندی، ردفال بر روی Unreal Engine 4 – مخصوصا Unreal Engine 4.26 ساخته شده است. همانطور که مشخص است، اپیک گیمز Unreal Engine 5 را در نیمه راه منتشر کرد ردفال توسعه، که انتقال در آن مرحله را بسیار دشوار کرد. او گفت: «اگر زمان بیشتری داشتیم، احتمالاً با UE5 می رفتیم، اما کار زیادی بود که فقط به 4.26 ارتقا دادیم. توسعه‌دهنده Arkane Austin همچنین به دنبال حذف نیازهای همیشه آنلاین از بازی برای حالت انفرادی است و اسمیت اشاره می‌کند که این یک “نقد قانونی است”. اسمیت متوجه می شود که گیمرهایی با پهنای باند بد وجود دارند، و به همین دلیل، واکنش اولیه را با همدلی می پذیرد.

در حالی که ردفال در ژوئن 2021، مدت‌ها پس از ادغام مایکروسافت و بتسدا، اعلام شد، برنامه‌هایی برای نسخه پلی‌استیشن تا کنون آشکار نشده است. بیانیه اسمیت به طور بالقوه می‌تواند استدلال‌های مایکروسافت را به نفع خرید اکتیویژن تضعیف کند، حتی در حالی که همچنان ادعا می‌کند که Call of Duty به جای تبدیل شدن به یک انحصاری، بر روی چندین پلتفرم در دسترس خواهد بود. با این حال، مایکروسافت قراردادی 10 ساله برای آوردن Call of Duty و سایر بازی‌های اکتیویژن به پلتفرم بازی انویدیا منعقد کرد، در صورتی که سازنده ایکس‌باکس اجازه داشت خرید Activision را تکمیل کند. این شرکت همچنین قرارداد مشابهی را با نینتندو امضا کرد تا بتواند تنظیم کننده ها را آرام کند.

“گوش می دهیم. و ما قبلاً کار را برای رسیدگی به این موضوع در آینده آغاز کرده ایم. ما باید برخی کارها را انجام دهیم، مانند رمزگذاری بازی های ذخیره شده شما و انجام یکسری کارهای رابط کاربری برای پشتیبانی از آن.» او در این مصاحبه گفت. بنابراین، ما در حال بررسی هستیم – قرار نیست چیزی قول بدهم – اما در حال بررسی و کار فعالانه برای رفع آن در آینده هستیم. ردفال یک غارتگر-تیرانداز جهان باز است که در آن شما خون آشام هایی را شکار می کنید که نور خورشید را از شهر جزیره عنوان دار مسدود کرده اند. اسمیت تایید کرد که هیچ ریزتراکنشی یا فروشگاه درون بازی در آن وجود ندارد ردفال و اینکه نیاز همیشه آنلاین برای نظارت بر رفتار بازیکن و ارائه “موارد دسترسی” وجود دارد.

ردفال در 2 می بر روی رایانه شخصی، Xbox Series S/X و Xbox Game Pass منتشر می شود.

مایکروسافت قبلاً به عرضه‌های زمان‌بندی‌شده Deathloop و Ghostwire: Tokyo روی کنسول‌های ایکس‌باکس خود، مدت‌ها پس از دوره‌های انحصاری آن‌ها روی رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن، پایبند بود.

در حالی که ردفال در ابتدا برای انتشار بر روی تمامی پلتفرم ها برنامه ریزی شده بود، اسمیت از تصمیم مایکروسافت برای لغو نسخه PS5 بدش نمی آید. او خاطرنشان می کند که این “حتی یک تصمیم خوب” است، زیرا به پشتیبانی از Game Pass کمک می کند و توسعه دهندگان را از نگرانی در مورد یک پلتفرم آزاد می کند. «…Game Pass افراد زیادی دارد که می توانند بازی کنند. به دلیل 30 میلیون Game Pass می تواند بزرگترین بازی ما باشد [members] یا هر عددی که باشد.» این خبر در حالی منتشر می‌شود که مایکروسافت تلاش می‌کند قانون‌گذاران را متقاعد کند تا خرید اکتیویژن بلیزارد به ارزش 69 میلیارد دلار (حدود 5,67,745 کرور) را تایید کنند. CMA (سازمان رقابت و بازار) قبلاً به این نتیجه رسیده بود که این معامله می تواند با کاهش رقابت بین ایکس باکس و پلی استیشن – به نفع اولی – به گیمرها در بریتانیا آسیب برساند.

نسخه PS5 بازی شوتر Arkane آینده ردفال گفته می شود توسط مایکروسافت حذف شده است. هاروی اسمیت، کارگردان بازی، در صحبت با IGN France فاش کرد که یکی از پیامدهای قابل توجه خرید مایکروسافت Bethesda در سال 2021 این بود که تمرکز توسعه برای ردفال به طور کامل به سمت PC، Xbox، و Xbox Game Pass تغییر مکان داد. اسمیت در مصاحبه توضیح داد: “ما توسط مایکروسافت خریداری شدیم و این یک تغییر با سرمایه C بود. آنها وارد شدند و گفتند: “PlayStation 5 وجود ندارد”. کار بر روی بازی تیراندازی خون‌آشام توسعه‌دهنده Arkane Austin یک سال قبل از خرید 7.5 میلیارد دلاری (حدود 61663 کرور) شرکت ZeniMax Media که مادرش Bethesda است، آغاز شد.

«این به ما امکان تله‌متری را می‌دهد، مثلاً اگر همه از نردبان سقوط کنند و بمیرند، چیزهای مقدسی ظاهر می‌شوند. و بنابراین ما می توانیم برویم و کد نردبان را تغییر دهیم. دلایلی وجود دارد که ما تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم که موذیانه نیست.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع