مایکروسافت جستجوی Bing مبتنی بر هوش مصنوعی و دسترسی مرورگر Edge به عموم را در میان ترس از خطرات احتمالی گسترش می‌دهد.

مهدی گفت که مایکروسافت تاکنون بیش از 200 میلیون تصویر را با نرم افزار Bing Creator دیده است.

یوسف مهدی، معاون شرکت در یک پست وبلاگ گفت: ویژگی‌های تقویت‌شده با هوش مصنوعی موتور جستجوی بینگ و مرورگر اینترنتی Edge این شرکت اکنون برای استفاده همه باز است.

تیم های ما به کار خود برای رسیدگی به مسائلی مانند اطلاعات نادرست و اطلاعات نادرست، مسدود کردن محتوا، ایمنی داده ها و جلوگیری از ترویج محتوای مضر یا تبعیض آمیز مطابق با اصول هوش مصنوعی ما ادامه می دهند.


Vivo X90 Pro بالاخره در هند معرفی شد، اما آیا گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت برای سال 2023 نسبت به نسل قبلی خود به ارتقای کافی مجهز شده است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در این بیانیه آمده است: «سیستم‌های قدرتمند هوش مصنوعی تنها زمانی باید توسعه یابند که مطمئن شویم اثرات آن‌ها مثبت و خطرات آن‌ها قابل کنترل خواهد بود».

مایکروسافت روز پنجشنبه دسترسی عمومی به برنامه‌های هوش مصنوعی مولد خود را گسترش داد، علی‌رغم نگرانی از اینکه شرکت‌های فناوری با سرعت بسیار زیادی با فناوری‌های بالقوه خطرناک پیشروی می‌کنند.

گروهی از کارشناسان در ماه مارس خواستار توقف توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی قدرتمند شدند تا زمان لازم برای اطمینان از ایمن بودن آنها فراهم شود.

هینتون، که برخی از فناوری‌های زیربنایی سیستم‌های هوش مصنوعی را ایجاد کرد، اظهار داشت که تهدید وجودی ناشی از هوش مصنوعی “جدی و نزدیک” است.

او افزود: “ما معتقدیم نوآوری و یادگیری در فضای باز بخشی از یک رویکرد مسئولانه است.”

او افزود: «ما در حال گسترش Image Creator به همه زبان‌های Bing هستیم.

جفری هینتون روز چهارشنبه در یک انجمن MIT گفت که توقف توسعه هوش مصنوعی منطقی است. اما او افزود که با توجه به رقابت شدید بین کشورها و شرکت های درگیر در این بخش، این ایده ساده لوحانه است.

به گفته مهدی، در سه ماه پس از رونمایی Bing و Edge مجهز به هوش مصنوعی، بیش از نیم میلیارد چت انجام شده است.

مهدی گفت: «این بدان معناست که اکنون برای همه آسان‌تر از همیشه خواهد بود که Bing و Edge جدید را با ورود به Bing با حساب مایکروسافت خود امتحان کنند.

مهدی گفت که اخیراً یک “تصویر آفرین” بینگ در کارنامه چت ربات هوش مصنوعی خود ادغام شده است و به آن امکان می دهد محتوای بصری و همچنین نوشتاری تولید کند.

در این نامه آمده است: «سیستم های هوش مصنوعی با هوش رقابتی انسان می توانند خطرات عمیقی برای جامعه و بشریت ایجاد کنند.

یک دانشمند برجسته کامپیوتر که اغلب به او لقب «پدرخوانده هوش مصنوعی» داده می‌شود، اخیراً شغل خود در گوگل را ترک کرد تا درباره خطرات این فناوری صحبت کند.

خطرات ناشی از هوش مصنوعی شامل استفاده بالقوه آن برای کلاهبرداری، با شبیه سازی صوتی، ویدیوهای جعلی عمیق و پیام های نوشتاری قانع کننده است.

“بنابراین اکنون می توانید تصاویر را به زبان مادری خود ایجاد کنید.”

نامه سرگشاده آنها، که توسط بیش از 1000 نفر، از جمله ایلان ماسک میلیاردر و استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل، امضا شد، به دلیل فناوری هوش مصنوعی مولد شرکت OpenAI تحت حمایت مایکروسافت بود.

به گفته مدیر اجرایی، این سرویس ها با قابلیت کار با تصاویر و همچنین متن بهبود یافته اند و مایکروسافت قصد دارد ویدیو را به ترکیب اضافه کند.