مایکروسافت پیش‌نمایش پرمیوم تیم‌های مشتریان تجاری را ارائه می‌دهد

راب اندرل، رئیس و تحلیلگر اصلی گروه Enderle، یک شرکت خدمات مشاوره ای در Bend، Ore، مشاهده کرد که ویژگی های هوش مصنوعی چندین کار را انجام می دهند که در جلسات انجام نمی شوند، مانند ارائه طرح کلی، یادداشت ها و ترجمه برای مخاطبان.

Vena به TechNewsWorld گفت: «به نظر می‌رسد که مایکروسافت تجربه شخصی‌سازی‌شده‌تری با نسخه Premium Teams دارد که به نظر من مفید خواهد بود.

روبین به TechNewsWorld گفت: “شما یک سطح پایه از عملکرد را دریافت خواهید کرد، اما عملکردهای بیشتری در سطح قیمت بالاتر وجود خواهد داشت.”

مسابقه برای راه حل های هوش مصنوعی

JP Gownder، معاون رئیس جمهور و تحلیلگر اصلی در Forrester Research، یک شرکت تحقیقاتی بازار ملی، اظهار داشت که Intelligent Recap برای کمک به سازمان‌ها برای کسب بیشترین بهره از جلسات، وعده‌های زیادی دارد.

وی ادامه داد: «ریکاپ هوشمند قول می‌دهد که فرآیند استخراج پیگیری‌ها، موارد اقدام و محتوای جلسه را خودکار کند.» یادگیری از جلسات دنیای واقعی مدتی طول می کشد، اما نوید می دهد که ارزش جلسات را افزایش دهد و آنها را به اقدامات تجاری مرتبط کند.

جلسات کارآمدتر

محصول ممتاز شامل چندین ویژگی نرم و صاف است، مانند:

  • استفاده از هوش مصنوعی برای ارائه ترجمه زنده و خلاصه‌های هوشمندانه از جلسات با فصل‌های تولید شده خودکار و آیتم‌های اقدام پیشنهادی و بینش.
  • حفاظت های پیشرفته با استفاده از واترمارک، رمزگذاری سرتاسر و برچسب های حساسیت برای جلوگیری از کپی و چسباندن جلسات چت.
  • ابزارهایی برای ایجاد و مدیریت وبینارهای با کیفیت بالا؛
  • داشبورد قرار ملاقات مجازی برای کنترل تجربه قرار ملاقات مجازی از انتها به انتها. و
  • امکان گسترش تصویر یک شرکت در سراسر جلسات با پس‌زمینه برندسازی.

Inouye به TechNewsWorld گفت: «منظورم از کارآمدتر کردن، ساده‌تر و ساده‌تر کردن دسترسی به اطلاعات از جلسات گذشته و مدیریت پیگیری‌ها است.

Michael Inouye، تحلیلگر اصلی در ABI Research، یک شرکت اطلاعاتی فناوری جهانی، خاطرنشان کرد: ابزارهای جدید در Teams Premium جلسات مجازی را کارآمدتر از جلسات حضوری می کنند.

تبلیغات

استراتژی‌های خدمات همه‌کانالی خود را با بینش‌های مبتنی بر داده تقویت کنید.

او ادامه داد: «ایجاد فصل‌ها و برچسب‌گذاری جلسات ضبط‌شده، جستجو در بایگانی‌ها را بسیار کارآمدتر می‌کند. “به جای تلاش برای یادآوری تاریخی که یک جلسه خاص با بررسی یادداشت های خود برگزار شد، می توانید موضوع مورد علاقه یا سایر اطلاعات را جستجو کنید.”

Enderle ادعا کرد که در حالی که یک ایده جالب است، ویژگی توسعه نام تجاری ممکن است مشکل ساز باشد. او گفت: «استفاده از ابزاری مانند این برای پیشرفت یک نام تجاری مستلزم آن است که بازاریابی در نتیجه مستقیماً نظر داشته باشد، که به نظر نمی رسد در اینجا چنین باشد.

او به TechNewsWorld گفت: “من انتظار دارم که این جزء هوش مصنوعی تفاوت تعیین کننده بین پلتفرم ها در آینده باشد.” “به نظر می رسد راه حل های کنفرانس قدرتمند برای اینکه ببینند چه کسی می تواند قدرتمندترین راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه دهد رقابت می کنند.”

او توضیح داد که در یک جلسه حضوری، هر کاری روی تخته سفید ممکن است به یادداشت های جلسه وارد نشود. به طور مشابه، یادداشت برداری اغلب بین شرکت کنندگان به اشتراک گذاشته نمی شود یا می تواند با سبک یادداشت برداری یک فرد متفاوت باشد.

با این حال، او هشدار داد: «مایکروسافت باید مزایای بیشتری را برای حفظ ارزش Premium اضافه کند، زیرا برخی از رقبای آنها احتمالاً برخی از این ویژگی ها را در محصول اصلی خود قرار می دهند. این بازار، علی‌رغم بادهای معکوس اقتصادی، احتمالاً سرعت بالایی از نوآوری ویژگی‌ها را حفظ خواهد کرد.»



منبع

یکی از ویژگی های Teams Premium که به نظر می رسد نظرات مختلفی را به همراه داشته باشد، ویژگی برندسازی آن است.

او گفت: «هر زمانی که ویژگی‌های AI/ML در خارج از یک پلتفرم تقسیم می‌شوند، فرصتی برای رقبا فراهم می‌کند.

او گفت: «اما زوم همچنان در مورد نگرانی‌های امنیتی مخالفانی دارد و مایکروسافت در مورد محافظت از حریم خصوصی مزیت محسوسی دارد. این راه‌حل جدید باید در افزایش جذابیت تیم‌ها، به‌ویژه برای کاربران سازمانی و SMB، توپ را به جلو حرکت دهد.»

McKeon-White همچنین از اضافه شدن وبینار Teams Premium تقدیر کرد. او گفت: “ارائه وبینار از نقطه نظر رقابت بسیار مورد نیاز است و به سازمان ها کمک می کند تا در یک پیشنهاد ادغام شوند.”

او توضیح داد: «این مانند ارائه یک ابزار پزشکی بدون نظارت پزشکی است. «من فکر نمی‌کنم که بتوانید یک ویژگی برند را بدون تعبیه بازاریابی عمیق در فرآیند حاصل انجام دهید. اینجا اینطور نیست.»

وی ضمن تمجید از ویژگی ترجمه محصول، از محدودیت های آن نیز ابراز تاسف کرد. او پیش‌بینی کرد: «ترجمه زنده برای نحوه ارتباط سازمان‌ها متحول خواهد بود. مایه شرمساری است که این تغییر را در داخل یک دیوار پرداخت ببینیم.