مایکروسافت ChatGPT را با جستجوی Bing در راه اندازی محصولات هوش مصنوعی با دامنه وسیع تقویت می کند

ویژگی‌های جدید سرویس ابری شامل اجازه دادن به کسب‌وکارها برای ایجاد پلاگین‌هایی برای اتصال به Microsoft 365 Copilot، دستیار هوش مصنوعی آن برای شرکت‌ها است.

به گفته مایکروسافت، یک افزونه می‌تواند به یک کارمند به زبان ساده از هوش مصنوعی بخواهد سفر را رزرو کند یا مسائل حقوقی قراردادهای فروشنده را توضیح دهد. مایکروسافت قصد دارد به شرکت‌ها اجازه دهد تا نسخه‌های هوش مصنوعی خود را به طور گسترده‌تری پیکربندی کنند.


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

یوسف مهدی، مدیر ارشد بازاریابی مصرف کننده مایکروسافت، گفت، برای مثال، یکی از این ابزارها می تواند به وب گردی که به دنبال ایده های شام با دستور غذا و مواد اولیه است که می تواند با یک کلیک از Instacart سفارش داده شود، کمک کند.

از جمله تغییرات کلیدی، انتشار نتایج جستجوی زنده از Bing به ChatGPT، چت ربات ویروسی شریک OpenAI است که پاسخ‌های آن در ابتدا محدود به اطلاعات از سال 2021 بود.

© تامسون رویترز 2023

هنوز مشخص نیست که مصرف‌کنندگان موتور جستجوی به‌روز شده کدام را ترجیح می‌دهند، زیرا گوگل هنوز تغییرات خود را به طور گسترده ارائه نکرده است. با این حال، رقیب مستقل آن برای ChatGPT، یک ربات چت معروف به Bard، در دسترس است و در حال حاضر شامل پاسخ هایی است که از نتایج جستجوی گوگل اطلاع داده شده است.

مایکروسافت روز سه شنبه شروع به در دسترس قرار دادن مجموعه ای از ارتقاء هوش مصنوعی، از جمله ChatGPT، موتور جستجوی خود Bing و همچنین خدمات ابری در اختیار کاربران قرار داد – راه اندازی گسترده ای که به دنبال کاهش فاصله با گوگل آلفابت است.

این شرکت همچنین در حال گسترش به اصطلاح پلاگین ها برای Bing است، با استفاده از استانداردی که توسط OpenAI پذیرفته شده است و به کسب و کارها اجازه می دهد در موتور جستجوی خود راحت تر با مصرف کنندگان معامله کنند.

به روز رسانی های Bing بخشی از تلاش مایکروسافت برای به دست آوردن بیش از 286 میلیارد دلار (تقریباً 23,65,700 کرور) بازار برای تبلیغات جستجو در سراسر جهان است.

این شرکت همچنین اعلام کرد که از ماه ژوئن یک دستیار هوش مصنوعی یا Copilot را به عنوان پیش نمایش برای برخی از کاربران سیستم عامل گسترده ویندوز خود در دسترس قرار خواهد داد. همچنین راه‌هایی را اعلام کرد که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا تشخیص دهند که آیا هوش مصنوعی آن تصویر یا ویدیوی مشابه اعلامیه‌ای توسط گوگل ایجاد کرده است یا خیر.

او در مصاحبه ای گفت: «این یک تغییر عمیق در نحوه استفاده مردم از وب است.

گوگل نیز مانند مایکروسافت اخیراً ارتقاء هوش مصنوعی مولد را برای موتور جستجوی خود به نمایش گذاشته است و از داده‌های گذشته یاد می‌گیرد که چگونه به سؤالات باز پاسخ دهد، جایی که هیچ پاسخ روشنی در وب وجود ندارد.

این شرکت در کنفرانس سالانه مایکروسافت بیلد اعلام کرد اکنون ChatGPT می تواند از نتایج وب بینگ برای مشترکین پولی استفاده کند و این کار را به زودی برای کاربران رایگان انجام خواهد داد.

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا اکنون ChatGPT جایگزین بینگ مایکروسافت می شود که شامل اطلاعات اخیر از وب است، گفت که این برنامه ها تجربیات متفاوتی را ارائه می دهند، اما مایکروسافت در هر صورت سود خواهد برد، زیرا نقل قول هایی در ChatGPT باعث ایجاد ترافیک به Bing می شود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا مایکروسافت می‌تواند آگهی‌های مربوط به پلاگین‌ها را بفروشد، گفت که این شرکت به آن نقطه نرسیده است، اما “مدل نحوه جذب مشتریان در حال تغییر است.”