متای والدین فیس بوک برای اصلاح ویژگی بررسی متقاطع برای پست های VIP

این غول فناوری وعده داده است که اکثر 32 تغییر را در برنامه “بررسی متقابل” خود که توسط هیئت بازبینی مستقل توصیه شده است، به طور کامل یا جزئی اجرا کند و به عنوان نوعی دادگاه عالی برای تصمیم گیری های محتوا یا خط مشی تامین مالی می کند.

پانل در گزارشی در آن زمان گفت: “ما دریافتیم که این برنامه به نظر می رسد ساختار مستقیم تری برای برآوردن نگرانی های تجاری داشته باشد.”

متا روز جمعه اعلام کرد که رفتار انتقادی خاص این شرکت با پست‌های افراد مشهور، سیاستمداران و دیگر مخاطبان بزرگ اینستاگرام یا کاربران فیس‌بوک را اصلاح می‌کند و اقداماتی را برای جلوگیری از تغییر منافع تجاری در تصمیم‌گیری‌ها انجام می‌دهد.

متا استدلال کرد که برچسب زدن به کاربران در برنامه بررسی متقاطع ممکن است آنها را برای سوء استفاده هدف قرار دهد.

“در حالی که ما اذعان می کنیم که ملاحظات تجاری همیشه ذاتی محور کلی فعالیت های ما خواهد بود، ما به اصلاح نرده ها و فرآیندها برای جلوگیری از سوگیری و خطا در تمام مسیرهای بررسی و ساختارهای تصمیم گیری خود ادامه خواهیم داد.”


از گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای چرخشی یا خنک‌کننده مایع گرفته تا عینک‌های AR فشرده و گوشی‌هایی که می‌توانند به راحتی توسط صاحبان آن‌ها تعمیر شوند، بهترین دستگاه‌هایی را که در MWC 2023 در Orbital دیده‌ایم، پادکست Gadgets 360، مورد بحث قرار می‌دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
نیک کلگ، رئیس امور جهانی متا در یک پست وبلاگی گفت: «این منجر به تغییرات اساسی در نحوه عملکرد ما در این سیستم خواهد شد.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

این تغییرات در پاسخ به پانل نظارتی در دسامبر صورت گرفت که از متا درخواست کرد تا سیستم بررسی متقاطع را اصلاح کند و گفت که این برنامه به نظر می‌رسد در هنگام برخورد ویژه با پست‌های قانون‌شکن توسط کاربران خاص، منافع تجاری را بر حقوق بشر قرار می‌دهد.

با این حال، متا از برچسب گذاری عمومی برای اینکه کدام حساب ها در مورد تصمیمات فیلتر کردن محتوا مورد توجه قرار می گیرند و همچنین یک فرآیند رسمی و باز برای ورود به برنامه ایجاد نمی کند، خودداری کرد.

در این گزارش آمده است که متا به هیئت مدیره گفت که این برنامه برای جلوگیری از اشتباهات حذف محتوا با ارائه لایه ای اضافی از بازبینی انسانی به پست های کاربران برجسته ای که در ابتدا به نظر می رسد قوانین را زیر پا می گذارند، جلوگیری می کند.

این اقدامات باعث بهبود این سیستم می شود تا آن را مؤثرتر، پاسخگوتر و عادلانه تر کند.»

متا در پاسخ خود به هیئت نظارت گفت: «ما به اطمینان از این که تصمیم‌های تعدیل محتوا تا حد امکان به طور مداوم و دقیق و بدون تعصب یا فشار خارجی اتخاذ می‌شود، ادامه خواهیم داد.

“با ارائه محافظت بیشتر از کاربران خاصی که عمدتاً بر اساس علایق تجاری انتخاب شده اند، بررسی متقابل به محتوایی که در غیر این صورت به سرعت حذف می شود اجازه می دهد تا برای مدت طولانی تری فعال بماند و به طور بالقوه باعث آسیب شود.”