متا به مسابقه هوش مصنوعی مولد می پیوندد و آزمایش ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای ایجاد محتوا آغاز می کند.

غول رسانه‌های اجتماعی متا پلتفرم روز پنجشنبه به رقابت تولید محصولات هوش مصنوعی ملحق شد و گفت که آزمایش ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی را آغاز خواهد کرد که می‌توانند محتواهایی مانند پس‌زمینه تصویر و انواع متن نوشتاری ایجاد کنند.

متا قصد داشت در ماه جولای به تبلیغ‌کنندگان بیشتری دسترسی داشته باشد و برخی از ویژگی‌ها را در محصولات تبلیغاتی همه منظوره در اواخر سال ادغام کند.

مدیران از مشخص کردن تعداد تبلیغ کنندگان در ابتدا به این فضا خودداری کردند و فقط گفتند که این گروه کوچک است.

این اعلامیه اولین اقدام مالک فیس‌بوک و اینستاگرام برای عرضه محصولاتی است که از فناوری هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کنند، که ذخیره‌های وسیعی از داده‌های گذشته را برای تولید محتوای جدید مانند نثر، هنر و کد نرم‌افزار استخراج می‌کند.

© تامسون رویترز 2023


Vivo X90 Pro بالاخره در هند معرفی شد، اما آیا گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت برای سال 2023 نسبت به نسل قبلی خود به ارتقای کافی مجهز شده است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مدیران متا در یک رویداد مطبوعاتی در نیویورک گفتند، گروه منتخبی از تبلیغ‌کنندگان دعوت می‌شوند تا ابزارها را در یک “زمین بازی آزمایشی” که شرکت آن را جعبه ایمنی هوش مصنوعی می‌نامد، آزمایش کنند.

از زمانی که استارت‌آپ OpenAI تحت حمایت مایکروسافت، ربات چت ChatGPT را در پاییز راه‌اندازی کرد، هیجانی از علاقه و سرمایه‌گذاری در اطراف این فناوری چرخیده است.

اعلام متا یک روز پس از آن منتشر شد که رقیب اصلی تبلیغات دیجیتال آن، گوگل آلفابت، اعلام کرد که ارائه یکپارچه‌سازی این فناوری را در محصولات جستجو، ایمیل و عکس خود آغاز خواهد کرد.