واتساپ و بنگلور مترو ریل شرکت محدود (BMRCL) روز دوشنبه اعلام کردند که برای راهاندازی سرویس فروش بلیط QR مبتنی بر ربات چت واتساپ Namma Metro همکاری میکنند.
در اوایل سال جاری، Mumbai Metro One Private Limited (MMOPL) که خدمات مترو را در مسیر Versova-Andheri-Ghatkopar در شهر اجرا می کند، یک تسهیلات “بلیت الکترونیکی در واتس اپ” راه اندازی کرد.
BMRCL ادعا کرد که این اولین سرویس حمل و نقل در سراسر جهان است که بلیط QR را در واتس اپ فعال می کند.
چت بات با پرداختهای مبتنی بر رابط پرداختهای یکپارچه (UPI) در واتساپ ادغام شده است و به مسافران «Namma Metro» این امکان را میدهد تا بلیطها را خریداری کنند و کارت سفر خود را مستقیماً در واتساپ شارژ کنند.
در انتشاری ادعا کرد: Metro One بمبئی اولین MRTS (سیستم حمل و نقل سریع انبوه) در جهان است که بلیت الکترونیکی را در واتس اپ ارائه می دهد.
برای استفاده از این سرویس، مسافران باید به سادگی «سلام» را به شماره 9181055 56677 +9181055 WhatsApp رسمی BMRCL ارسال کنند و از میان گزینههای مختلف مانند شارژ مجدد کارت مسافرتی مترو و خرید بلیط تک سفر با استفاده از پرداخت در واتساپ انتخاب کنند.