مجموعه Silk: Spider Society در میان چندین پروژه مارول سفارش داده شده توسط Amazon Prime، MGM+: Report

Silk: Spider Society، پس از آماده شدن، برای اولین بار در MGM+ در ایالات متحده، قبل از رفتن به Amazon Prime Video برای نمایش جهانی، عرضه خواهد شد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد پروژه های دیگر مارول که شرکت ها به عنوان بخشی از این قرارداد چند ساله به تلویزیون سونی پیکچرز سفارش داده اند، وجود ندارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع طبق گزارش‌ها، آمازون چندین نمایش لایو اکشن مارول را سفارش داده است که اولین آنها Silk: Spider Society است. طبق آخرین مهلت، این شرکت در کنار MGM+ با تلویزیون سونی پیکچرز قراردادی را برای ساخت چندین سریال بر اساس شخصیت‌های مربوط به مرد عنکبوتی منعقد کرده است. پس از آماده شدن، نمایش Silk با نام سیندی مون در ایالات متحده در کانال خطی MGM+ و قبل از رفتن به Amazon Prime Video برای راه اندازی جهانی در ایالات متحده آغاز می شود. آنجلا کانگ که بیشتر برای سریال مردگان متحرک شناخته می شود، به عنوان مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی در Silk: Spider Society خواهد بود.

طبق گزارش IndieWire، انتظار می‌رود که سیلک در یک پروژه اسپین‌آف انیمیشن Into the Spider-Verse با حضور شخصیت‌های زن مجموعه Spider-Man ظاهر شود. کانگ، مجری برنامه گفت: «از پیوستن به خانواده استودیو آمازون برای فصل بعدی کارم بسیار هیجان زده هستم. من مشتاقانه منتظر همکاری با تیم اجرایی در نمایش‌های متنوع، شخصیت‌پرداز و آبسردکن برای مخاطبان جهانی هستم و بسیار هیجان‌زده هستم که در اولین چالش خود شیرجه بزنم – ابرقهرمان کره‌ای-آمریکایی سیلک را روی پرده زنده کنم.

جنیفر سالک، رئیس استودیو آمازون در بیانیه‌ای گفت: «امی پاسکال، فیل لرد، کریس میلر، و بازی‌های لایو اکشن و انیمیشن جدید سونی از فرنچایز مرد عنکبوتی نشان‌دهنده پویایی‌ترین داستان‌سرایی ابرقهرمانی در فیلم است. به مهلت. همراه با دیدگاه خلاقانه آنجلا کانگ، ما نمی‌توانیم خوشحال باشیم که «Silk: Spider Society» را برای مشتریان MGM+ و Prime Video خود بیاوریم.» در حال حاضر، جزئیات بازیگری برای Silk: Spider Society وجود ندارد، اگرچه تیفانی اسپنسن برای مدت کوتاهی در نقش ماه در موارد متعددی در دنیای سینمایی مارول – Spider-Man: Homecoming، Avengers: Infinity War و Spider-Man: No Way Home ظاهر شد. او به عنوان یکی از بازماندگان حادثه اسنپ تانوس، تا سال 2024 از دانشکده علوم و فناوری Midtown فارغ التحصیل شد.

در ابتدا گزارش شد که سریال Silk در سال 2020 در حال توسعه بود و لورن مون (داش و لیلی) به نوشتن پیوست. با این حال، این قرارداد چند ساله جدید، نام او را ذکر نکرده است و فیل لرد و کریستوفر میلر، تهیه کنندگان Spider-Man: Into the Spider-Verse را وارد بازی می کند. سیلک که توسط دن اسلات و هامبرتو راموس برای مارول کامیکس خلق شده است، دنباله‌روی همکلاسی سابق پیتر پارکر به نام سیندی مون است که توسط همان عنکبوتی رادیواکتیو که او را به مرد عنکبوتی تبدیل کرد، گاز گرفته می‌شود. او که قادر به کنترل قدرت های تازه یافته خود نیست، در نهایت به زندان می افتد، قبل از اینکه در نهایت آزاد شود و هویت ابرقهرمانی سیلک را پذیرفته و به دنبال خانواده گم شده خود بگردد.