مجموعه YouTube برای Web3، Metaverse Revamp تحت مدیریت جدید Neal Mohan: جزئیات

سال گذشته، یوتیوب جستجوی افراد مناسب را برای پیوستن به تیم های متمرکز بر وب 3 خود آغاز کرده بود.

گوگل مادر یوتیوب نیز در چند وقت اخیر تمایل خود را به Web3 نشان داده است.

گزارش‌های تحقیقاتی نشان می‌دهند که بازار خدمات متاورس می‌تواند در دو سال آینده به 800 میلیارد دلار (تقریباً 59,58,700 کرور) برسد.

در وبلاگی که سال گذشته برای یوتیوب پست شد، موهان اشاره کرده بود که در حالی که فناوری‌هایی مانند متاورس و NFT باید مسئولانه مدیریت شوند، اما از نظر گسترش موارد استفاده از خدمات و محصولات محبوب Web2، «پتانسیل باورنکردنی» دارند.

نیل موهان هندی-آمریکایی، مدیرعامل تازه منصوب شده YouTube آماده و نسبتاً هیجان‌زده است تا راه‌هایی را بررسی کند که از طریق آن Web3 می‌تواند تجربه پخش جریانی را به طور کلی بهتر کند. پلتفرم استریم ویدیوی متعلق به گوگل به زودی نزدیک به 75 میلیارد بازدید کننده ماهانه خود را شاهد خواهد بود که تجربه متاورس چقدر می تواند فراگیر باشد. موهان، که در هفت سال گذشته نقش مدیر تولید YouTube را به رشته تحریر درآورده بود، مدتی است که علاقه مند به کاوش در Web3 است.

در دسامبر 2022، گوگل ریشی رامچاندانی را به عنوان رهبری تیم Web3 APAC خود منصوب کرد. این متخصص فناوری هندی قبلاً در BlockFi کار می کرد، وام دهنده دارایی دیجیتال که در نوامبر سال گذشته اعلام ورشکستگی کرد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

طبق گزارش سال گذشته Poster Grind، مجموعه ای از تراکنش های ناشی از یک NFT می تواند 340 کیلووات ساعت انرژی مصرف کند. Poster Grind گروهی از هنرمندان، طراحان، سازندگان NFT و مدیران هنری است.

اکتبر گذشته، یک سرویس مبتنی بر ابر به نام Blockchain Node Engine را برای پروژه‌ها و توسعه‌دهندگان اتریوم معرفی کرد. هر دو میزبان و به طور خودکار گره های فردی را که به شبکه بلاک چین کمک می کنند، مدیریت می کند.

برای موهان، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به عنوان راه مطمئنی برای داشتن آثار هنری آنلاین معتبر و معتبر برای علاقه مندان و مجموعه‌داران هنر با مالکیت کامل شناخته می‌شوند.

موهان تحت نقش خود به عنوان مدیر عامل، امیدوار است که تغییر متاورس به یوتیوب بتواند بخش بازی در این پلتفرم را متحول کند و آن را فراگیرتر کند.

برای جزئیات جدیدترین راه اندازی ها و اخبار سامسونگ، شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و سایر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، از مرکز MWC 2023 ما دیدن کنید.



منبع

این پلتفرم با برخی قضاوت‌ها روبرو شد زیرا برنامه‌های آن برای دست‌وپنجه نرم کردن با عناصر Web3 مانند NFTs و metaverse با هدف آن برای خنثی شدن کربن مغایرت داشت.

بازار NFTها، علیرغم خطرات زیست محیطی مرتبط با آن، تا این سال 16 درصد رشد داشته است.

این غول موتور جستجو همچنین شروع به اضافه کردن اعضای جدید به تیم Web3 خود که در منطقه آسیا-اقیانوسیه (APAC) مستقر هستند، کرد.