مجوز FTX توسط رگولاتور اوراق بهادار استرالیا لغو شد از 14 جولای

لغو مجوز هیچ تأثیری بر الزامات FTX استرالیا برای ادامه عضویت در اداره شکایات مالی استرالیا و داشتن تمهیداتی برای پرداخت غرامت به مشتریان خرده‌فروش ندارد.


آیا Nothing Phone 2 به عنوان جانشین Phone 1 عمل خواهد کرد یا این دو در کنار هم وجود خواهند داشت؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و موارد دیگر در مورد آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

FTX بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

رگولاتور اوراق بهادار استرالیا روز چهارشنبه اعلام کرد مجوز بازوی محلی صرافی ارزهای دیجیتال در حال سقوط FTX را لغو کرده است که از 14 جولای اعمال می شود.

رگولاتور روز چهارشنبه گفت که FTX استرالیا می تواند به ارائه خدمات مالی محدود برای پایان دادن به مشتقات موجود با مشتریان تا 12 جولای 2024 ادامه دهد.

© تامسون رویترز 2023

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

FTX مستقر در باهاما، زمانی ستاره صنعت کریپتو با ارزشی معادل 32 میلیارد دلار (تقریبا 262700 کرور روپیه) در ژانویه 2023 بود، نوامبر گذشته درخواست حمایت از ورشکستگی ایالات متحده را ارائه کرد و گفت که قادر به بازپرداخت کامل مشتریانی که وجوه سپرده گذاری کرده بودند نیست. در مبادله آن

کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) نوامبر گذشته مجوز را تا ماه می به حالت تعلیق درآورد و مجوز FTX را برای معامله در قراردادهای مشتقه و ارز خارجی به مشتریان خرده فروشی و عمده فروشی پس گرفت.

این صنعت از آن زمان در بحبوحه بررسی دقیق تنظیم کننده های جهانی در حال چرخش است، در حالی که سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، با شکایت جنایی توسط دولت ایالات متحده به اتهام کلاهبرداری مواجه است. او این اتهامات را رد کرده و خود را بی گناه دانسته است.