محدود کردن قرار گرفتن در معرض آنلاین داده های شخصی شما: بهترین روش ها

برای کاهش رویکرد Lone Ranger، می توانید از خدمات حذف اطلاعات کمک بگیرید. این شرکت ها از سرورها و ابزارهای جستجوی خود استفاده می کنند تا فرآیند را برای شما خودکار کنند. اشتراک در سرویس‌های حذف که دائماً داده‌های خصوصی را جست‌وجو و حذف می‌کنند، می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی باشد.


شما می توانید کار پاکسازی هویت آنلاین خود را با انجام ضربه های کوچکتر و هدفمندتر که اطلاعات موجود در مورد شما را کاهش می دهد قابل مدیریت تر کنید. کاری را که شکارچیان انجام می دهند انجام دهید – نام خود را جستجو کنید و ببینید چه جزئیات و منابع وب در نتایج نشان داده می شوند. با بزرگترین، گوگل شروع کنید و فهرستی از جایی که جزئیات بیشتری از داده های خود را پیدا می کنید، تهیه کنید.

جزئیات نمایه خود را در بخش‌های «درباره من» برنامه‌هایی که استفاده می‌کنید و تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی در برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی و فهرست‌های کسب‌وکار بررسی کنید. تا حد امکان اطلاعات شخصی و پیچیده را از کارهایی که آنلاین انجام می دهید و می گویید حذف کنید. این شامل عکس ها و سایر تصاویر خانوادگی و همچنین برنامه هایی مانند فیس بوک و لینکدین برای محدود کردن افرادی است که به حساس ترین اطلاعات شما دسترسی دارند.

داده های شخصی خود را از سایت های سوابق عمومی حذف کنید

به طور معمول، داده های شخصی بارها جمع آوری، خرید و فروش می شوند. دشوار است که بدانید چه کسی اطلاعات شما را در اختیار دارد، بنابراین به یک بازی دائمی برای نظارت بر جایی تبدیل می شود که داده های شما در آن قرار دارند، اغلب فقط برای اینکه متوجه شوید که در جایی جدید دوباره ظاهر می شود.

این مقاله به شما کمک می‌کند تا از تاکتیک‌های بدکاران برای ردیابی و حمله دیجیتالی به شما آگاه شوید، زیرا تلاش می‌کنند داده‌ها و هویت آنلاین شما را بدزدند و شما را به هدف اصلی باج‌افزار تبدیل کنند. با این استراتژی ها آشنا شوید تا داده های خود را از وب سایت های ثبت عمومی و سایر لانه های نابرابری آنلاین حذف کنید.

خود را از اینترنت پاک کنید

بدون هیچ ترتیب اولویت خاصی، در اینجا برخی از خدمات وجود دارد که باید بررسی کنید:

  • OneRep ادعا می کند که اطلاعات شخصی و خانوادگی شما را از Google و بیش از 190 وب سایت دیگر حذف می کند.
  • BrandYourself یک شرکت مدیریت اعتبار و حریم خصوصی آنلاین است که راه حل هایی را برای افراد و مشاغل ارائه می دهد.
  • DeleteMe یک سرویس حذف اطلاعات حریم خصوصی است که در حذف اطلاعات شخصی شما از شبکه گسترده گزارش جستجوی Google تخصص دارد.
  • Incogni مستقیماً با کارگزاران داده سروکار دارد، بنابراین مجبور نیستید ساعت‌ها را صرف محافظت از نمایش محل زندگی‌تان، شماره تلفنتان و مکان‌هایی که دوست دارید در تعطیلات آخر هفته بگذرانید، بگذرانید. از قوانین مربوط به حریم خصوصی برای وادار کردن کارگزاران داده به حذف اطلاعات شخصی شما از پایگاه داده خود استفاده می کند.
  • Privacy Bee به انصراف از پایگاه های داده کارگزار داده و لیست های بازاریابی کمک می کند.

این کار را خودتان انجام دهید گزینه های حریم خصوصی

تمرکز روزافزون بر حریم خصوصی شخصی آنلاین، تغییراتی را در نحوه چرخش و برخورد کسب‌وکارها با داده‌های شما ایجاد می‌کند. برخی از موانع و تاکتیک‌های توقف کارگزاران داده و شرکت‌های موتورهای جستجو برای ایجاد مشکل در برداشتن اطلاعات شخصی‌تان از انبارهای آنلاین‌شان، کمتر شده است.

بعد، خودتان را کمتر جستجو کنید. فرآیند را با مرورگر وب پیش فرض خود شروع کنید. به پانل تنظیمات مرورگر بروید و سرفصل‌های داده و حریم خصوصی را جستجو کنید، سپس تنظیمات سابقه و سوابق فعالیت وب و برنامه را خاموش کنید. این فرآیند را در هر مرورگر ثانویه ای که استفاده می کنید تکرار کنید.

اگر در انجام پاکسازی وب راحت تر هستید، چندین وب سایت می توانند به شما در دستیابی به هدف حفظ حریم خصوصی خود کمک کنند. این ابزارهای کاربردی مبتنی بر وب را برای مبارزه با کمپین حریم خصوصی داده های شخصی خود بررسی کنید.

  • Mine به شما امکان می دهد اطلاعات شخصی خود را در کجای وب قرار دهید. این می تواند به شما کمک کند تا قرار گرفتن در معرض آنلاین خود را کاهش دهید تا از کنترل بهتر مالکیت داده خود اطمینان حاصل کنید.
  • Unroll.Me جعبه ابزاری برای مقابله با درهم ریختگی است که اغلب با اشتراک های آنلاین ایجاد می شود. این فرآیند مدیریت و لغو دنباله دیجیتال شما را با اشتراک گذاری احتمالی اطلاعات تماس شما خودکار می کند. با این حال، توجه داشته باشید که Unroll.Me متعلق به شرکت اندازه‌گیری تجارت الکترونیک NielsenIQ است، بنابراین هنگام ارزیابی سرویس برای اهداف حفظ حریم خصوصی، خط‌مشی‌های جمع‌آوری داده‌ها و استفاده از آنها را بخوانید.
  • Jumbo Privacy یک برنامه تلفن همراه است که به شما کمک می کند حضور دیجیتال خود را کنترل کنید. محتوای پیام‌هایی را که ارسال می‌کنید نظارت می‌کند تا اشتراک‌گذاری نامحدود داده‌های شخصی را محدود کند. این می تواند ابزاری برای کمک به شما در کاهش ردیابی های دیجیتالی که قبلاً به اشتراک گذاشته شده است باشد. دائماً اینترنت را برای نشانه هایی که اطلاعات شما را در معرض خطر قرار داده است اسکن می کند.
  • Just Delete Me یک افزونه وب سایت و مرورگر است که به شما کمک می کند حساب های خود را از بسیاری از سرویس های وب حذف کنید. از یک سیستم کدگذاری رنگ استفاده می کند تا نشان دهد که آیا فرآیند حذف در حدود 100 سرویس وب آسان است، نه چندان آسان یا دشوار است.

اطلاعات در اینترنت به قدری فراگیر است که تلاش برای پاک کردن اطلاعات شما با یک راه حل گسترده تقریبا غیرممکن است. موتورهای جستجو – گوگل بیشترین ردپایی را در این زمینه دارد – به طور مداوم اطلاعات افراد و مشاغل را جمع آوری می کنند. به این موارد حضور در رسانه های اجتماعی و وب سایت خود را اضافه کنید. تمام آن تکه‌ها و داده‌های مربوط به شما باعث می‌شود که نام شما در نتایج جستجو ظاهر نشود.

بیایید با برخی از حقایق سخت در مورد زندگی آنلاین روبرو شویم. ما زمان زیادی را با دستگاه های الکترونیکی خود که به اینترنت متصل هستند می گذرانیم. وب‌سایت‌ها فعالیت‌های ما را ردیابی می‌کنند و برنامه‌های تلفن همراه با ما به همه جا می‌روند و کارهای ما را دنبال می‌کنند. کارگزاران داده دائماً به دنبال تکه‌هایی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد پروفایل شخصی پرخطری را برای ما حفظ کنند.

امیدواریم این نکات برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض اطلاعات شخصی شما به محافظت از تجربه دیجیتالی شما و محافظت از هویت، شهرت و دارایی شما کمک کند.



منبع

می‌توانید با این کارخانه‌های اطلاعات شخصی آنلاین تماس بگیرید و از آنها بخواهید حداقل برخی از جزئیات خصوصی را که درباره شما دارند حذف کنند. گاهی اوقات، حتی می توانید اجازه فروش اطلاعات خود را به آنها رد کنید.