محصولات سرمایه گذاری با پشتوانه رمزنگاری بیش از 930 میلیون دلار در هفته گذشته ساخته شدند: داده های CoinShares

چند ماه گذشته جهش قیمتی را برای اکثر ارزهای رمزپایه به همراه داشته است و علاقه سرمایه گذاران را به این بخش بازگردانده است. CoinShares در داده‌های اخیر خود نشان داد که محصولات سرمایه‌گذاری با پشتوانه دارایی‌های دیجیتالی مانند NFT و ارزهای رمزنگاری شده توانستند ۹۳۲ میلیون دلار (تقریبا ۷۷۶۶ کرور روپیه) در دوره چهار روزه هفته گذشته بین 13 و 17 می به دست آورند. این هجوم سرمایه در عرصه دارایی های دیجیتال بلافاصله پس از انتشار داده های شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) توسط اداره آمار کار وزارت کار ایالات متحده رخ داد که نشان می دهد وضعیت تورم مشاهده شده در آوریل نشانه هایی از کاهش را نشان می دهد.

این جریان‌ها پاسخی فوری به گزارش پایین‌تر از حد انتظار CPI در روز چهارشنبه بود، با سه روز معاملاتی آخر هفته که 89 درصد از کل جریان‌ها را تشکیل می‌داد، و این دیدگاه ما را نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین به انتظارات نرخ بهره بازگشته است. وبلاگ تحقیقاتی CoinShares در یک پست وبلاگی که در 20 می در Medium منتشر کرد، گفت.

سرمایه گذاری های هفتگی در Grayscale، iShares ETFs، Fidelity ETFs، Ark 21 Shares، ProShares ETFs، و Bitwise ETFs هفته گذشته در ایالات متحده به طور قابل توجهی افزایش یافت. ETF های بیت کوین ارائه شده توسط Fidelity حداکثر ورودی سرمایه 344 میلیون دلاری (تقریباً 2866 کرور) را به دست آوردند.

با توجه به داده های تورم ایالات متحده، ارزش چندین ارز دیجیتال در این هفته افزایش یافت. به عنوان مثال، بیت کوین یک روز پیش پس از گذراندن یک دوره رکود در حدود قیمت 63000 دلار (تقریباً 52.4 میلیون روپیه) در پانزده روز اول، به مرز 67000 دلار (تقریباً 55.8 میلیون روپیه) در مبادلات بین المللی رسید. ماه می طبق داده های به اشتراک گذاشته شده توسط CoinShares، سرمایه گذاری در بیت کوین در هفته گذشته بالغ بر 942 میلیون دلار (تقریبا 7849 کرور) بوده است.

سولانا، لایت کوین، کاردانو و چینلینک نیز در روزهای اخیر در کنار بیت کوین توانسته اند سرمایه گذاری هایی را به دست آورند.

در همین حال، اتر به اندازه BTC در بازارها عملکرد چشمگیری نداشته است. همانطور که در وبلاگ CoinShares آمده است، “اتریوم همچنان از کاهش چشم اندازهای تایید SEC ETF مبتنی بر نقطه در این هفته با خروج بیشتر از 23 میلیون دلار (تقریبا 191 کرور) رنج می برد.”

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هفته گذشته بیشترین افزایش را در ایالات متحده داشت. استرالیا، برزیل، آلمان و سوئیس به عنوان دیگر کشورهایی ظاهر شدند که در روزهای اخیر احساسات مثبتی نسبت به ارزهای دیجیتال در بین سرمایه گذاران مشاهده کردند. در همین حال، هنگ کنگ و کانادا به ترتیب مجموعاً 83 میلیون دلار (تقریباً 691 کرور) و 17 میلیون دلار (تقریباً 141 کرور) از ارزهای دیجیتال خارج شدند.

در پس‌زمینه این هجوم سرمایه قابل توجه به محصولات صنعتی با پشتوانه دارایی‌های دیجیتال، بیت‌کوین در روز سه‌شنبه، ۲۱ مه، با عبور از مرز ۷۱،۰۰۰ دلار (تقریباً ۵۹ میلیون روپیه) شاهد افزایش شدیدی بود.

سرمایه‌گذاران پس از گزارش‌های نام‌های بزرگی مانند مورگان استنلی، جی‌پی مورگان، ولز فارگو، یو بی‌اس، بی‌ان‌پی پاریباس، رویال بانک کانادا و صندوق‌های تامینی مانند مدیریت هزاره و مشاوران استراتژیک شونفلد، به بیت‌کوین کمک کردند. . اگر حرکت فعلی ادامه یابد، بیت کوین می تواند سطح 74000 دلار (تقریبا 61.6 میلیون روپیه) را در هفته های آینده آزمایش کند. شیوام تاکرال، مدیر عامل صرافی هندی BuyUcoin، به گجت 360 گفت: سرخوشی پیرامون روز پیتزای بیت کوین فردا ممکن است به احساسات سرمایه گذاران سرزنده اضافه کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

منبع