محموله‌های گوشی‌های هوشمند هند بیشترین کاهش را در سه ماهه اول نشان می‌دهند: نقطه مقابل

ویوو همچنین جایگاه دوم خود را در طول سه ماهه گزارش شده با 17 درصد سهم بازار با وجود کاهش 3 درصدی ارسال در سال، حفظ کرد.

پراچیر سینگ، تحلیلگر ارشد تحقیقاتی کانترپوینت، گفت: “روند حق بیمه با گذشت هر سه ماهه قوی تر می شود. سهم بخش حق بیمه در سه ماهه اول سال 2023 در مقایسه با سه ماهه اول 2022 تقریبا دو برابر شد.”

شرکت تحقیقاتی بازار کانترپوینت روز پنجشنبه اعلام کرد، محموله‌های گوشی‌های هوشمند هند در سه ماهه ژانویه تا مارس به حدود 31 میلیون دستگاه کاهش یافته است و در نتیجه بیشترین کاهش 19 درصدی را در سه ماهه اول نسبت به سال قبل به ثبت رسانده است.

“در بین برندهای محلی، لاوا با سبد به روز شده خود در بخش زیر 10000 روپیه عملکرد خوبی داشت. لاوا همچنان ارزان‌ترین گوشی هوشمند 5G (Blaze 5G) را ارائه می‌کند. همچنین سومین برند سریع‌الرشد در سه ماهه اول 2023 با 29 درصد سالانه بود. در این گزارش آمده است.


شرکت‌های گوشی‌های هوشمند بسیاری از دستگاه‌های قانع‌کننده را در سه ماهه اول سال 2023 روانه بازار کرده‌اند. برخی از بهترین تلفن‌های عرضه شده در سال 2023 که امروز می‌توانید بخرید کدامند؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در این گزارش آمده است: “سامسونگ با 20 درصد سهم، برای دومین سه ماهه متوالی رهبری بازار گوشی های هوشمند هند را به دست آورد. همچنین این برند برترین برند 5G بود.”

محموله سازنده آیفون با طرح تامین مالی جدید آن با خدمات مالی HDB و تبلیغات در آخرین سری آیفون 14 در کانال های آفلاین تقویت شد.

اپل در سه ماهه مارس 2023 50 درصد رشد کرد و 6 درصد سهم را به دست آورد.

“این کاهش به دلیل تقاضای ضعیف در بخش زیر 10000 روپیه، وابستگی بیشتر به کانال‌های آنلاین حتی زمانی که تقاضا در کانال‌های آفلاین بیشتر است، و مجموعه گیج‌کننده‌ای بود. سری Redmi Note 12 پاسخ مثبتی از سوی مصرف‌کنندگان دریافت کرد و به این امر کمک کرد. در این گزارش آمده است که بیش از 14 درصد از کل محموله های شیائومی.

قیمت تلفن همراه در محدوده روپیه 20,000 تا 30,000 کاهش 33 درصدی در محموله، روپیه ثبت کرد. بخش 10,000 تا 20,000 کاهش 34 درصدی را به ثبت رسانده و قیمت گوشی‌ها زیر 000 روپیه است. 10,000 کاهش 9 درصدی در حمل و نقل بر اساس سالانه ثبت کرد.

این بالاترین افت تاریخ سه ماهه اول بود که در بازار گوشی‌های هوشمند هند مشاهده شد، علاوه بر این که سومین کاهش متوالی سه ماهه است. تقاضای ضعیف، افزایش موجودی کالا از سال 2022، تمایل روزافزون مصرف‌کنندگان به گوشی‌های بازسازی‌شده و دیدگاه کانال بدبینانه از بازار به بازار کمک کرده است. گزارش سرویس نظارت بر بازار کانترپوینت می‌گوید این کاهش است.

شیائومی نسبت به سه ماهه اول 2022 افت 44 درصدی را تجربه کرد و در سه ماهه گزارش با سهم 16 درصدی به رتبه سوم سقوط کرد.

در این گزارش آمده است که بخش فوق پریمیوم سامسونگ (با قیمت بالای 45000 روپیه) در سه ماهه مارس 2023 به دلیل عرضه موفقیت‌آمیز سری S23 و گزینه‌های تامین مالی، 247 درصد رشد سالیانه داشته است.

وان پلاس با 72 درصد رشد سالانه در سه ماهه مارس 2023 سریعترین برند در حال رشد بود.

قیمت گوشی های موبایل زیر 100 تومان 30,000 دستگاه کاهش شدیدی را ثبت کرد در حالی که محموله در دسته پرمیوم و فوق العاده پریمیوم 60 تا 66 درصد افزایش داشت.

او گفت که پوشش نقره ای این سه ماهه از گوشی های هوشمند 5G به دست آمد که سهم آنها (43 درصد) برای اولین بار از 40 درصد گذشت و رشد 23 درصدی را در سال به ثبت رساند زیرا مصرف کنندگان همچنان به دستگاه های 5G ارتقا می یابند.

جین گفت: «ما معتقدیم که این شرایط در سه ماهه دوم سال 2023 نیز با بازگشت رشد در نیمه دوم سال به دلیل ارتقاء سریعتر 5G، کاهش فشار اقتصاد کلان و فصل جشن، مشابه باقی خواهد ماند.

سینگ گفت: «رشد بخش پریمیوم باعث کاهش سهم رده متوسط ​​می‌شود زیرا مصرف‌کنندگان در حال ارتقا به گوشی‌های هوشمند با قیمت بالاتر هستند.

اپل پیشتازی خود را در بخش کلی پریمیوم (30000 روپیه) و همچنین در بخش فوق العاده پرمیوم (بالای 45000 روپیه) با 36 درصد و 62 درصد سهام حفظ کرد.

سینگ گفت که مقرون به صرفه بودن کلید اینجاست زیرا طرح‌های مالی بیشتری راه‌اندازی شده‌اند، مانند پیشنهادات «EMI بدون هزینه با پیش‌پرداخت صفر» اپل در آخرین بخش پرمیوم، افزایش پیشنهادات مبادلاتی و فشار خرده‌فروشان.

سری A جدید سامسونگ با قابلیت 5G در بازار آفلاین عملکرد خوبی داشت و 50 درصد از محموله ها را به خود اختصاص داد.

سهم گوشی های هوشمند 5G در کل فروش گوشی های هوشمند به رکورد 43 درصد رسید.

“ما در حال مشاهده تغییر در رفتار مصرف کننده هستیم – تقاضا اکنون حول دوره های تبلیغاتی متمرکز شده است. ابتدای سه ماهه شاهد افزایش تقاضا در کانال ها در سراسر دوره فروش روز جمهوری بودیم. با این حال، تقاضا پس از دوره فروش به میزان قابل توجهی کاهش یافت. بازیکنان کانال شیلپی جین، تحلیلگر ارشد تحقیقاتی کانترپوینت، گفت: اکنون به جای ایجاد یک موجودی جدید از مدل های جدید، بر خلاص شدن از موجودی موجود تمرکز می کنیم.