مدل‌های iPhone 15 Pro برای حفظ طراحی دو دکمه‌ای برای کنترل صدا: گزارش

این گزارش می افزاید که علیرغم اینکه اپل همچنان از طراحی دو دکمه قبلی برای کنترل صدا استفاده می کند، این شرکت قصد دارد سوئیچ بی صدا را با دکمه جدید بی صدا جایگزین کند. طبق گزارش‌ها، دکمه بی‌صدا به همان روشی که دکمه Action در Apple Watch Ultra است، سفارشی می‌شود، همانطور که قبلاً نیز اشاره شد.

گزارش قبلی همچنین حاکی از آن بود که اپل تصمیم گرفته است به دلیل ساختار بسیار پیچیده‌تر راه‌حل جدید، به جای ادغام دکمه‌های حالت جامد جدید، طراحی اصلی دکمه‌های تنظیم صدا را در مدل‌های iPhone 15 Pro حفظ کند. در این گزارش اشاره شده است که دکمه‌های جدید مستلزم نصب سه موتور لمسی جدید در سخت‌افزار آیفون‌ها هستند.

رندرهای این گزارش طرحی را به تصویر می‌کشند که اپل قصد داشت قبل از حذف دکمه‌های حالت جامد از آن استفاده کند، و طراحی‌ای را نشان می‌دهد که اپل قصد داشت برای بیشتر مراحل توسعه آیفون 15 پرو از آن استفاده کند. به احتمال زیاد این طرحی است که اپل برای مدل‌های آیفون 16 پرو استفاده می‌کند، که اکنون گمان می‌رود به جای مدل‌های آیفون 15 پرو، از فناوری دکمه‌های حالت جامد استفاده می‌کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش MacRumors، اپل قصد دارد به جای دکمه واحد صدا، که قبلا گزارش شده بود، به طراحی دو دکمه ای برای مدل های آیفون 15 پرو – هر دو آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس – بازگردد. گوشی های پرچمدار آینده اپل. دکمه ولوم یکپارچه در ابتدا برای فناوری حالت جامد در نظر گرفته شده بود، اما طبق گزارش ها، اپل تصمیم گرفته است که اکنون که دکمه های حالت جامد به تعویق افتاده اند، از طراحی قدیمی تر استفاده کند تا با جدول زمانی تولید خود همراه شود.

سری آیفون 15 قرار است اواخر امسال با چهار نسخه عرضه شود: آیفون 15 استاندارد، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس که می تواند امسال به عنوان مدل اولترا معرفی شود. در حالی که اپل هرگز مشخصات سری گوشی های پرچمدار آینده خود را قبل از عرضه اعلام نمی کند، در هفته های اخیر اطلاعات و گزارش های مختلفی در مورد این گوشی ها منتشر شده است. یک جفت منبع جدید جزئیات مهمی را در مورد نسخه های Pro این سری فاش کرده اند.