مدهاو شت، معاون ریلمی، به گوشی‌های هوشمند Realme Flip و Realme Fold اشاره می‌کند.

سامسونگ در حال حاضر بر بازار گوشی های هوشمند تاشو تسلط دارد. Samsung Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 جدیدترین دستگاه های تاشو از برند کره جنوبی هستند. بهبود فناوری نمایشگرهای تاشو و افزایش تقاضا برای گوشی های تاشو، دیگر شرکت ها را مجبور کرده است تا روی گوشی های هوشمند تاشو تمرکز کنند.

ریلمی هنوز هیچ مشخصاتی از گوشی تاشو خود را اعلام نکرده است. شرکت خواهر این شرکت وان پلاس اخیرا گوشی هوشمند تاشو خود را که قرار است در سه ماهه سوم امسال عرضه شود، به نمایش گذاشته است.

Realme Fold، اولین گوشی هوشمند تاشو از این برند فناوری، ممکن است به زودی راه اندازی شود. گوشی هوشمند تاشو Realme مدتی است که در شایعات بوده و اخیرا معاون رئیس شرکت Madhav Sheth به گوشی های Flip و Fold خود اشاره کرده است. Sheth در توییتر از دنبال کنندگان در مورد ترجیحات آنها برای تلفن تاشو توسط Realme پرسید. او گزینه های Realme Fold و Realme Flip را پیشنهاد کرد. گوشی های هوشمند تاشو در حال تبدیل شدن به یک عامل رایج برای گوشی های هوشمند درجه یک هستند. علاوه بر سامسونگ، برندهایی مانند ویوو، اوپو، تکنو و شیائومی گوشی‌های هوشمند تاشو را در کارنامه خود دارند.

در دسامبر سال گذشته، اوپو از Find N2 و Find N2 Flip رونمایی کرد. گوشی‌های تاشوی Realme آینده می‌توانند با گوشی‌هایی مانند Samsung Galaxy Z Flip 4، Galaxy Z Fold 4، Xiaomi Mix Fold 2 و Motorola Razr 2022 رقابت کنند.

مدهاو شیث در روز پنجشنبه گرفت به توییتر تا از مردم در مورد ترجیحات آنها برای تلفن تاشو توسط Realme سوال کند. او از دنبال کنندگان پرسیده است که آیا آنها Realme Flip یا Realme Fold را به عنوان محصول بعدی می‌خواهند، و این نشان می‌دهد که شرکت روی یکی از این دو یا هر دو کار می‌کند. برند چینی گوشی هوشمند هنوز گوشی تاشو عرضه نکرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

هواوی، موتورولا و شیائومی نیز از مدل‌های تاشو جدیدی رونمایی کرده‌اند. هواوی گوشی های هوشمند تاشو میت ایکس و میت ایکس 2 را در کارنامه خود دارد، در حالی که شیائومی میکس فولد 2 و موتو ریزر 2022 سال گذشته در چین معرفی شدند. یکی دیگر از برندهای متعلق به BBK Electronics، Vivo، حضور خود را در این فضا با باز کردن Vivo X Fold در چین نشان داد. گفته می شود که Vivo X Fold 2، جانشین ادعایی Vivo X Fold، در دست ساخت است. Tecno از اولین گوشی تاشو خود، Phantom V Fold، در MWC (کنگره جهانی موبایل) 2023 رونمایی کرد.