مدیران جدید می گویند FTX 2.2 میلیارد دلار از طریق تحقیقات Alameda و نهادهای مرتبط به Sam Bankman-Fried منتقل شده است.

صرافی کریپتو گفت که این نقل و انتقالات شامل بیش از 240 میلیون دلار (تقریبا 1990 کرور روپیه) هزینه شده برای خرید یک ملک لوکس در باهاما، کمک‌های سیاسی و خیریه‌ای که مستقیماً توسط بدهکاران FTX انجام می‌شود و نقل و انتقالات قابل توجه به واحدهای غیر بدهکار در این کشور نمی‌شود. باهاما و سایر حوزه های قضایی.

FTX در بیانیه ای در روز چهارشنبه گفت که در مجموع بیش از 3.2 میلیارد دلار (تقریباً 26560 کرور) از طریق پرداخت ها و وام ها به بنیانگذاران شرکت و کارمندان کلیدی منتقل شده است.

مدیریت جدید این شرکت گفت: صرافی ورشکسته ارزهای دیجیتال FTX حدود 2.2 میلیارد دلار (تقریباً 18200 کرور) به بنیانگذار شرکت سام بنکمن-فرید از طریق نهادهای مرتبط انتقال داده است.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

او ارتکاب تخلف را انکار می‌کند و می‌جنگد تا در انتظار محاکمه کلاهبرداری برنامه‌ریزی‌شده‌اش در 2 اکتبر، از زندان بیرون بماند.

دادستان ها بانکمن-فرید، 31 ساله را متهم کرده اند که میلیاردها دلار از سرمایه مشتریان FTX را به منظور جبران ضررهای شرکت Alameda Research، و ده ها میلیون دلار کمک های سیاسی غیرقانونی برای خرید نفوذ در واشنگتن دی سی به دست آورده است.

وکیل بانکمن-فرید از اظهار نظر خودداری کرد.

FTX گفت که این پرداخت‌ها عمدتاً از صندوق تامینی Alameda Research انجام شده است، و افزود که این افشاها را با ارسال برنامه‌ها و اظهارنامه‌های امور مالی به دادگاه ورشکستگی انجام داده است.

FTX در ماه نوامبر درخواست حمایت از ورشکستگی را ارائه کرد و گفت که قادر به بازپرداخت کامل مشتریانی که وجوهی را در صرافی خود واریز کرده بودند، نیست. مدیر عامل جدید FTX، جان ری، گفته است که اولویت اصلی او بازیابی دارایی ها برای بازپرداخت مشتریان FTX است.