مدیر عامل بلک راک بیت کوین را به عنوان دارایی بین المللی معرفی می کند زیرا شرکت در انتظار تایید برای لیست ETF BTC است.

در ماه ژوئن، iShares Bitcoin Trust این شرکت برای یک صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) درخواست داد که به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا در معرض این ارز دیجیتال قرار بگیرند.

آلر گفت که ایالات متحده می تواند دستورالعمل هایی را در مورد موارد استفاده مجاز از استیبل کوین های با پشتوانه دلار آمریکا ارائه کند که به افزایش سرمایه گذاری در دلار توسط جامعه بین المللی Web3 کمک می کند.

تا سال 2022، بلک راک که به عنوان بزرگترین مدیر دارایی جهان معرفی می‌شود، دارایی‌هایی به ارزش 8.7 تریلیون دلار (تقریباً 71784570 کرور) تحت مدیریت خود داشت.

فینک گفت: «ما می‌توانیم با تنظیم‌کننده‌های خود کار کنیم و یک روز بایگانی را تأیید کنیم، و من نمی‌دانم آن روز چه خواهد شد، اما خواهیم دید که همه این‌ها چگونه انجام می‌شود.

نظرات فینک شبیه نظرات جرمی آلر، مدیر عامل صادرکننده استیبل کوین Circle Pay است که اخیراً گفته است که استیبل کوین ها می توانند دلار آمریکا را دیجیتالی کنند تا بر آنچه که آلر به عنوان «دلارزدایی» مداوم در بازار توصیف می کند، غلبه کند. هنگامی که کشورهای دیگر در جهان شروع به کاهش وابستگی خود به دلار آمریکا به عنوان یک ارز ذخیره یا وسیله مبادله می کنند، این فرآیند “دلارزدایی” نامیده می شود.

بیایید واضح بگوییم، بیت کوین یک دارایی بین المللی است. این بر اساس یک واحد پولی نیست، و بنابراین می‌تواند نشان دهنده دارایی‌ای باشد که مردم می‌توانند به عنوان جایگزین آن را بازی کنند.

فینک در بیانیه خود گفت از دارایی های رمزنگاری برای دیجیتالی کردن طلا استفاده خواهد شد. فینک در پیشنهادی به تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده گفت که پرونده‌های ETF می‌تواند ارزهای دیجیتال را دموکراتیزه کند، زیرا سرمایه‌گذاران گزینه‌ای برای انتخاب بیت کوین خواهند داشت یا سایر دارایی‌های رمزنگاری می‌توانند به عنوان محافظ در برابر تورم استفاده شوند.

صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) محصولات مالی هستند که تنظیم می‌شوند و می‌توانند طیف وسیعی از دارایی‌های مختلف را نشان دهند. یک ETF همچنین نوسانات قیمت یک دارایی اساسی را پیگیری می‌کند و به افراد گزینه‌ای می‌دهد تا از روند قیمت دارایی بدون داشتن حتی یک واحد از آن، سود استخراج کنند.


از Nothing Phone 2 گرفته تا Motorola Razr 40 Ultra، انتظار می رود چندین گوشی هوشمند جدید در ماه جولای معرفی شوند. ما درباره همه هیجان‌انگیزترین گوشی‌های هوشمند که در این ماه عرضه می‌شوند و بیشتر در آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

لری فینک، مدیر عامل بلک راک، پشتیبانی قوی از بخش کلی ارزهای دیجیتال ارائه کرده است، زیرا شرکت وی در انتظار تایید فهرست یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در ایالات متحده است. در مصاحبه اخیر با فاکس بیزینس، این میلیاردر 70 ساله گفت که ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، بخش فین تک را که امروزه می شناسیم و استفاده می کنیم، متحول خواهد کرد. بیانیه فینک به عملکرد امروز بخش کریپتو کمک کرد با معامله بیت کوین در 30,448 دلار (تقریبا 25 لک) و ارزش کلی بازار کریپتو در 1.19 تریلیون دلار (تقریباً 98,11,514 کرور).

در یک چشم انداز امیدوارکننده برای آینده، فینک به تنظیم کننده های ایالات متحده توصیه کرده است که با بازیگران صنعت کریپتو کار کنند و یک اکوسیستم سیستماتیک ایجاد کنند.