مدیر عامل AI Startup Anthropic در جلسه استماع سنای ایالات متحده درباره مقررات هوش مصنوعی شهادت خواهد داد

این لایحه به سازمان‌های دولتی دستور می‌دهد تا مطالعات ریسک در مورد هوش مصنوعی را انجام دهند، برنامه‌ای برای «اشکال» ایجاد کنند و نیاز به توسعه هوش مصنوعی و ابزارهای یادگیری ماشینی «به منظور استفاده بهتر از فناوری هوش روایت به منظور نظارت و ارزیابی کمپین‌های اطلاعاتی با ارائه تحلیل جامع روایت» دارند. دفتر شومر گفت: موضوعات، الگوهای زبان و اطلاعات، و شبکه های اطلاعات نادرست.

سناتور جاش هاولی، جمهوری خواه ارشد این پنل، گفت: “هرچه بیشتر در مورد تأثیرات بالقوه هوش مصنوعی بر کشورمان بیاموزیم، باید بیشتر نگران باشیم. ما به نرده های محافظ قوی نیاز داریم که از مصرف کنندگان، کارگران و خانواده ها در برابر توسعه فناوری محافظت کند.” “

ریچارد بلومنتال، سناتور دموکرات، رئیس کمیته فرعی گفت: «این وظیفه ماست که به تهدیدات و خطرات بالقوه هوش مصنوعی قبل از واقعی شدن آنها رسیدگی کنیم. ما در آستانه یک دوره جدید هستیم که پیامدهای عمده ای برای کارگران، حریم خصوصی مصرف کنندگان و جامعه ما دارد.»

کمیته فرعی حقوقی سنا در خصوص حریم خصوصی، فناوری و قانون گفت که جلسه استماعی با عنوان “نظارت بر هوش مصنوعی: اصولی برای مقررات” برگزار خواهد کرد که شامل آمودی، که ریاست استارتاپ تحت حمایت گوگل آلفابت را بر عهده دارد، و همچنین یوشوا بنجیو، اساتید علوم کامپیوتر و استوارت راسل

هیئت سنا که جلسه استماع را در روز سه‌شنبه برنامه‌ریزی کرد، گفت، داریو آمودی، مدیرعامل استارت‌آپ هوش مصنوعی Anthropic، در ۲۵ ژوئیه در جلسه استماع سنای ایالات متحده در مورد هوش مصنوعی شهادت خواهد داد، زیرا قانون‌گذاران مقررات بالقوه این فناوری در حال رشد را بررسی می‌کنند.

پرزیدنت جو بایدن در ماه مه با مدیران عامل شرکت های برتر هوش مصنوعی از جمله Amodei ملاقات کرد و به صراحت گفت که آنها باید از ایمن بودن محصولات خود قبل از استقرار اطمینان حاصل کنند.

© تامسون رویترز 2023

به طور جداگانه، چاک شومر، رهبر دموکرات سنا، روز سه‌شنبه گفت که انتظار می‌رود لایحه دفاعی سالانه حاوی مفاد بسیاری مرتبط با هوش مصنوعی باشد، از جمله گزارشی در مورد مقررات هوش مصنوعی در صنعت خدمات مالی، که از آن برای پیشگیری از تقلب و مدیریت ریسک استفاده کرده است. دفتر شومر گفت که این گزارش به فشار بر تنظیم‌کننده‌های مالی فدرال کمک می‌کند تا تغییرات هوش مصنوعی را که صنعت را مختل می‌کند، اتخاذ کنند و با آن سازگار شوند.


آیا Nothing Phone 2 به عنوان جانشین Phone 1 عمل خواهد کرد یا این دو در کنار هم وجود خواهند داشت؟ ما در مورد گوشی اخیراً راه اندازی شده این شرکت و موارد دیگر در مورد آخرین قسمت Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع