مدیر عامل Roblox می گوید که پلیس در دنیای مجازی مانند تعطیل کردن “Speakeasies” است در حالی که شرکت با شکایت روبرو می شود

او با اشاره به مخفی شدن بارهای دوران ممنوعیت ایالات متحده از مجریان قانون، گفت: «این بیشتر شبیه خاموش کردن اسپیکرها است.

در حالی که پلتفرم بازی آنلاین Roblox با شکایتی روبرو می شود که ادعا می کند امکان استثمار یک دختر کالیفرنیایی را فراهم کرده است، دانشمند ارشد آن گفت که یافتن محتوای خطرناک در دنیای مجازی شرکت چیزی شبیه به مشاهده آن در ویدیو نیست.

با این حال، شکایتی که هفته گذشته ارائه شد، ادعا می‌کند که مردان بزرگسال در Roblox با دختری که در سال 2009 به دنیا آمده بود ارتباط برقرار کرده و از او خواسته‌اند تا در Discord، Snapchat شرکت اسنپ و اینستاگرام Meta Platforms Inc ثبت نام کند تا با آنها صحبت کند. در این دادخواست ادعا شده است که آنها او را وادار به نوشیدن، سوء استفاده از داروهای تجویزی و ارسال تصاویر صریح کرده‌اند که بعداً منجر به تلاش‌های خودکشی شده است.

بی‌بی‌سی امسال گزارش داد که کاربران فضاهای خصوصی مشخصی به نام «کاندو» ایجاد کرده‌اند که آواتارهای دیجیتالی افراد می‌توانند در آن رابطه جنسی مجازی داشته باشند.

مک گوایر گفت Roblox کاربران را از ارسال شماره تلفن یا لینک های خارج از پلتفرم منع می کند. او گفت، اما با افزایش شتاب برای اتصال جهان‌های متفاوت به یک واقعیت دیجیتالی جایگزین به نام متاورس، Roblox با کنسرسیومی از شرکت‌ها در ارتباط است که چگونه می‌توانند با یکدیگر در مواجهه با استانداردهای مختلف کار کنند.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Roblox مستقر در سن متئو، کالیفرنیا، ربات‌هایی را برای گشت‌زنی در بازی‌های تولید شده توسط کاربر و فشار دادن دکمه‌ها برای شناسایی محتوای خطرناکی که بازیکنان پنهان کرده‌اند، به کار می‌گیرد.

مورگان مک‌گوایر در مصاحبه‌ای در کنفرانس رویترز مومنتوم در آستین در روز سه‌شنبه گفت: «تدیل کردن سه‌بعدی بسیار چالش‌برانگیز است. او هیچ نظری در مورد شکایت اخیر نداشت اما گفت که Roblox با ایمنی و مدنیت در خط مقدم ساخته شده است.

مک گوایر گفت که این شرکت به لطف نرم افزار هوش مصنوعی و ناظران می تواند در عرض چند دقیقه محتوای نامناسب را حذف کند. او گفت آنچه که از بررسی فرار می کند “به طرز وحشتناکی بد” نیست، بلکه به احتمال زیاد یک نقض شرایط است.

او گفت: «یک چالش واقعی زمانی که ما شروع به بررسی مفهوم فراجهت باز می کنیم این است که می خواهیم بتوانیم آنچه را که ساخته ایم حفظ کنیم و فقط اجازه ندهیم چیزی وارد پلت فرم ما شود.