مرسدس بنز تا سال آینده 4 خودروی جدید برقی را در هند عرضه می کند

لورز در گفتگو با خبرنگاران گفت: “ما از توسعه خودروهای الکتریکی (خودروهای الکتریکی) خود در بازار هند با (مدل هایی مانند) EQS و EQB بسیار خوشحالیم. ما چهار وسیله نقلیه دیگر خواهیم داشت.” .

او گفت: «وقتی یک مقررات جدید در وهله اول مطرح می‌شود، یک مانع جدید، یک چالش جدید است. اگر بخواهید این فرآیند را انجام دهید، اما پس از آن، ما مدیریت می کنیم، تامین کنندگان جدیدی داریم و آنها را مدیریت خواهیم کرد.” لورز در مورد اینکه آیا پیش بینی پذیری بیشتر به برنامه ریزی بهتر کسب و کار کمک می کند، گفت که این موضوع منحصر به بازار هند نیست بلکه یک موضوع بین المللی است.

او گفت: «در حین انجام کسب‌وکار با زمان پیش‌بینی بیشتر، می‌توانید راحت‌تر با هر مقررات جدید سازگار شوید.


OnePlus 11 5G در رویداد راه اندازی Cloud 11 این شرکت راه اندازی شد که همچنین شاهد معرفی چندین دستگاه دیگر بود. ما در مورد این گوشی جدید و تمام سخت افزار جدید OnePlus در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

لورز در پاسخ به این سوال که آیا مالیات بالا مانع رشد بازار خودروهای لوکس در هند می شود، گفت: “به طور کلی، هر مالیاتی که بالاتر می رود مانع از فروش بیشتر خودروها یا کالاها می شود، اما این معادله عادی است.” در حالی که بازارهای مختلف در جهان را نمی توان مقایسه کرد، زیرا آنها ویژگی های خاص خود را دارند، او گفت: “اما بدیهی است که اگر یک بازار با مالیات کمتر داشته باشید، خودروهای بیشتری خواهید فروخت. این بسیار واضح است. این مورد در ایالات متحده است. در اروپا همین‌طور است، در چین همین‌طور است. بنابراین، بدیهی است که اگر مالیات بیشتری داشته باشید، جایگاه کوچک‌تر می‌شود».

لورز در مورد انتظارات فروش از مجموعه خودروهای برقی در هند گفت: “ما 25 درصد (از کل فروش) را در چهار سال آینده خواهیم داشت که این فرض برنامه ریزی ما است. در حال حاضر، فروش خودروهای برقی حدود 3 درصد از کل فروش این شرکت در هند را تشکیل می دهد.

ماتیاس لورز، رئیس منطقه خارج از کشور مرسدس بنز گفت، خودروساز لوکس آلمانی مرسدس بنز قصد دارد در 8 تا 12 ماه آینده چهار خودروی الکتریکی جدید را در هند راه اندازی کند تا به حرکت الکتریکی خود سرعت بخشد.

در سال گذشته، مرسدس بنز هند با رشد 41 درصدی در فروش کل خود با رکورد 15822 دستگاه در مقایسه با فروش 11242 دستگاهی در سال گذشته، ثبت کرد. بهترین فروش قبلی آن در سال 2018 با 15583 دستگاه به دست آمد.

این شرکت در حال حاضر چهار مدل خودروی الکتریکی لوکس – EQS، EQB، EQC و EQS AMG – را در بازار هند به فروش می‌رساند.

در حال حاضر، میانگین سنی خریداران سدان برتر کلاس S این شرکت 38 سال و مدل کلاس C 35 سال است که 10 سال کمتر از 10 سال پیش است… و ما شاهد 15 درصد سهم مشتریان زن هستیم. او گفت که 10 درصد بیشتر از 10 سال پیش است، و افزود که مشتریان در هند نیز بسیار سریع و مشتاق به استفاده از فناوری های جدیدی که این شرکت ارائه می دهد، بودند.

این شرکت انتظار دارد تا سال 2027 25 درصد از کل فروش خود در هند از خودروهای الکتریکی در هند حاصل شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا هند می‌تواند پله‌های ترقی را طی کند، گفت: ممکن است هند در دو سال آینده چهارم شود.

سانتوش ایر، مدیر عامل و مدیرعامل مرسدس بنز هند، در پاسخ به این سوال که چه زمانی چهار مدل جدید EV وارد بازار می شود، گفت که این کار در 8 تا 12 ماه آینده خواهد بود، زیرا ترکیبی از واردات واحدهای کاملاً ساخته شده و واردات قطعات کاملاً خراب شده است. واحدهای مونتاژ شده در کارخانه چکان این شرکت.

لورز گفت: از نظر پتانسیل بازار در اینجا، در حال حاضر، هند پنجمین بازار بزرگ در منطقه “برون مرزی” – که شامل 120 بازار غیر از آلمان، ایالات متحده، بریتانیا و چین است – برای مرسدس بنز است. کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و ترکیه در رتبه بندی این شرکت در بازارهای خارج از کشور از هند جلوتر هستند.

لورز در مورد خوش‌بین بودن شرکت در هند گفت: «عواملی که ما را بسیار خوش‌بین می‌کند این است که ما شاهد تغییر بزرگی در ساختار مشتریان در هند بوده‌ایم.

هنگامی که از وی در مورد تأثیر چالش های نظارتی پرسیده شد، گفت: “فقط می توانم بگویم که ما (در سطح جهانی) از 100 سال پیش و در انواع بازارها فعالیت کرده ایم، و مقررات در همه جا تغییر می کنند و بالا و پایین و به طرفین تغییر می کنند. در آلمان، همچنین در هند، در چین، همچنین در ایالات متحده، و ما خود را با آن تطبیق می دهیم. به همین دلیل است که ما یک شرکت لوکس پیشرو در بازار خودرو هستیم. بنابراین ما فقط خود را با مقررات تطبیق می دهیم و برخی از مقررات سودمندتر از بقیه هستند. “